Misschien dat dat hun volgende project kan zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjo_x schreef:Ik ga 1x het verloop van de discussie uitleggen. Die nu behoorlijk offtopic is.En ik zie het verband tussen HBO en deze discussie niet?
Sammie schreef:Ik ga 1x het verloop van de discussie uitleggen. Die nu behoorlijk offtopic is.
Ik zeg: het verloop van een gesprek is te beinvloeden door de manier waarop je opstelt.
Jij gelooft dat niet.
Jij vindt dit dus allemaal onzin, daarom zeg ik: Wacht maar tot je sociologie of verwant vak heb gehad. Dan weet je dat het geen onzin in. Alles wat je ziet op tv/reclame is 99% zo ontworpen op basis van studies wat mensen graag zien/horen/voelen en proeven.
Marjo_x schreef:Dat ligt het dus wel.Dat ligt niet aan hoe dominant je in het gesprek staat.
Verdere discussie lijkt mij hier niet van toepassing. Verkeerd begrijpen prima.. maar gewoon normaal een gesprek beindigen moet voor iedereen mogelijk zijn. Om die reden vind ik de genoemde ik roep die en die en vervolgens de telefoon er naast leggen diep triest. Dan ben je wat mij betreft erger dan diegene die bellen.. die doen immers gewoon hun werk.Citaat:Zie niet in wat dat er mee te maken heeft.
Marjo_x schreef:Dat ligt niet aan hoe dominant je in het gesprek staat. Dat ligt aan die achterlijke bonussen die ze krijgen als ze maar genoeg mensen iets aansmeren.
[***] schreef:Volgens mij haal je het e.e.a. door elkaarDan hoor ik vast niet bij die 99 %. Ik ben altijd heel snel van die bellers af, en dat zonder HBO.
Tallie_Ho schreef:Denk ook wel dat er minder callcentres zullen komen op deze wijze
palo2 schreef:Een kennis van mij lost dat goed op; zegt heel vriendelijk en blond, "o daar heb ik geen verstand van, ik zal mijn man even roepen" Vervolgens legt ze de telefoon neer en gaat gewoon weg... Na een half uur hebben ze dan de verbinding wel verbroken!!