Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tallie_Ho schreef:Dat jong is echt zo dom als een achtereind van een varken, woehahahahaOMG.. Tot 2x toe in een val van Peter R trappen
Cayenne schreef:Hoe zijn ze eigenlijk met straffen in Thailand?
Lijkt me niet zo'n fijn land om opgesloten te zitten en berecht te moeten worden.
Lijkt me niet zo'n fijn land om opgesloten te zitten en berecht te moeten worden.
luxx schreef:vind het trouwens ook erg jammer dat de vries dit nu al naar buiten brengt en niet eerst de thaise autoriteiten deze beelden heeft laten zien zodat zij hem kunnen opsluiten, hij heeft nu weer ruim de kans om te verkassen en zich weer ergens anders te verstoppen en op dezelfde voet door te gaan.
Ilzas schreef:luxx schreef:vind het trouwens ook erg jammer dat de vries dit nu al naar buiten brengt en niet eerst de thaise autoriteiten deze beelden heeft laten zien zodat zij hem kunnen opsluiten, hij heeft nu weer ruim de kans om te verkassen en zich weer ergens anders te verstoppen en op dezelfde voet door te gaan.
Dat weet je niet, je hebt de aflevering toch nog niet gezien?
Marigold schreef:je zult haast kunnen denken dat Joram in Thailand zit in een luxe villa gesponsord door SBS en de Vries
tuurlijk is het hartstikke goed wat de Vries doet, maar ondertussen is die Joram wel een echt kijkcijferkanon, en dat is ook niet onbelangrijk voor een zender/programma.
Tallie_Ho schreef:Dat jong is echt zo dom als een achtereind van een varken, woehahahahaOMG.. Tot 2x toe in een val van Peter R trappen
Mayflower_ schreef:Nou ja! Misschien was dat het lot van Nathalee ook wel.. En leeft ze nog..?
En Peter R vind ik eigenlijke een beetje obsessief worden op Joran, het lijkt erop dat hij koste wat het kost dit joch kapot wil maken.. Misschien moet Peter toch ook wel een hobby zoeken