Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suleilitha schreef:Klein opdondertje nog, maar je zult het op je auto krijgen als je 120 rijdt, brrr, ik moet er niet aan denken!!
suleilitha schreef:Pardon,grote hond? Weet je wat een stierkalf van deze grootte weegt?
Allejandro schreef:Ook dat ze eerst over zijn poten heen rijden zodat ie niet meer kan lopen.
suleilitha schreef:Dit is weer een bevestiging van het verhaal dat al jaren de ronde doet, en wel dat de meeste dienstkloppers massaal zakken voor de schiettest. Kennelijk lossen ze dat nu op door hun doelwit eerst van de sokken te rijden.
suleilitha schreef:Een grote hond weegt een kilo of vijfenveertig en dan praat ik over een Duitse herder van flink formaat en omvang.
Dit kalf zit tussen de 180 en 200 kilo. De vergelijking met een hond gaat dus niet op.
Plien91 schreef:Stier of stiertje, ik blijf het belachelijk vinden dat ze hem wouden aanrijden. Voor hetzelfde geld was het een jong veulen geweest die wegens ziekte naar de slacht moest, die hadden ze écht niet willen aanrijden vanwege de rel die dan ontstaat..
Als doorgewinterde kleindochter van een veearts blijf ik erbij dat het beestje onmiddelijk had moeten worden afgeschoten of verdoofd en later geslacht, om nog een beetje een koe-waardig einde te hebben..