Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:Er kwam toen ook een oudere vrouw in die boxen waaraan ze vroegen of ze wist dat daar aan sex werd gedaan (oid). Zei ze van ja natuurlijk is dat zo, ofdat dat heel normaal is. Ik zou me kapot schrikken en niet naar mn box durfen als zulke dingen afspelen.
MarcoBorsato schreef:Ja ach, het zegt wat over jou en niet over mij, gelukkig
LizMD schreef:Ik vond die reactie van die moeder wel apart, ze deed alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Dat ze volwassener is dan die 13 jaren à la, maar kom op, die gozer heeft haar gewoon gebruikt. Mijn moeder had z'n kop van z'n romp getrokken hoor.
Ik ben zelf ook niet heilig, maar het zo compleet gebruiken van meisjes/vrouwen, dat laat ik toch écht niet toe hoor.
Citaat:He het net ook gekeken en vind het behoorlijk shockingWaar zit het verstand van al die KINDEREN?
En die jongen die het op zn 7e al had gedaan, en denkt dat respect naar vrouwen, de vrouwenniet mishandelen is, jeetje wat een dom iemand
MarcoBorsato schreef:Ja ach, het zegt wat over jou en niet over mij, gelukkig
odetteke schreef:MarcoBorsato schreef:Ja ach, het zegt wat over jou en niet over mij, gelukkig
Maar de manier waarop jij er op reageert zegt dan wel weer wat over jou(ik oordeel niet of dat positief of negetief is hoor *zoekt vredesvlag om mee te wapperen... niet gevonden, dan maar een bloemetje
)
Terug naar de discussie, de houding van de moeder vond ik niet komisch... die vond ik dan weer te triest voor woorden.
odetteke schreef:MarcoBorsato schreef:Ja ach, het zegt wat over jou en niet over mij, gelukkig
Maar de manier waarop jij er op reageert zegt dan wel weer wat over jou(ik oordeel niet of dat positief of negetief is hoor *zoekt vredesvlag om mee te wapperen... niet gevonden, dan maar een bloemetje
)
Terug naar de discussie, de houding van de moeder vond ik niet komisch... die vond ik dan weer te triest voor woorden.
LizMD schreef:@[naam]: Jij hebt zelf nooit zoveel gedronken, dat wanneer je de volgende dag wakker werd, je zoiets had van "oeps"? Ik heb zelf meerdere keren stomme dingen gedaan terwijl ik dronken was (drink nu niet/nauwelijks meer), en ik denk dat iedereen dat wel eens heeft. Zij is er eerder bij dan anderen, heeft waarschijnlijk oudere vrienden, ze is de jongste thuis.... Maar op zo'n leeftijd ben je toch alleen maar bezig met je eigen grenzen (en die van anderen) op te zoeken? Zo was ik in ieder geval wel hoor.
Ik snap jouw punt overigens ook wel hoor.
LizMD schreef:@Juul: Jij hebt zelf nooit zoveel gedronken, dat wanneer je de volgende dag wakker werd, je zoiets had van "oeps"? Ik heb zelf meerdere keren stomme dingen gedaan terwijl ik dronken was (drink nu niet/nauwelijks meer), en ik denk dat iedereen dat wel eens heeft. Zij is er eerder bij dan anderen, heeft waarschijnlijk oudere vrienden, ze is de jongste thuis.... Maar op zo'n leeftijd ben je toch alleen maar bezig met je eigen grenzen (en die van anderen) op te zoeken? Zo was ik in ieder geval wel hoor.
Ik snap jouw punt overigens ook wel hoor.