sex sells avro

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: sex sells avro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 15:19

Ja ach, het zegt wat over jou en niet over mij, gelukkig

levine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 15:23

En wat te denken over die boxen, echt misselijk. Je zal er maar bij wonen! En dan als argument geven, ja wij (donkeren) kennen geen gezin met vader en moeder, en kloppen (privacy) kennen we ook niet, dus we hebben geen keuze. Rolleyes jaaaaa hoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 15:26

Wow.. ik zit het nu te kijken.. Idd shocking. Die moeder van dat meisje van 13. Bloos!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 15:27

Er kwam toen ook een oudere vrouw in die boxen waaraan ze vroegen of ze wist dat daar aan sex werd gedaan (oid). Zei ze van ja natuurlijk is dat zo, ofdat dat heel normaal is. Ik zou me kapot schrikken en niet naar mn box durfen als zulke dingen afspelen.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 15:28

hmm, maar even kijken vanavond als ik thuis ben voor een reactie..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 15:28

moonsparkle schreef:
Er kwam toen ook een oudere vrouw in die boxen waaraan ze vroegen of ze wist dat daar aan sex werd gedaan (oid). Zei ze van ja natuurlijk is dat zo, ofdat dat heel normaal is. Ik zou me kapot schrikken en niet naar mn box durfen als zulke dingen afspelen.

Beter luisteren. Ze zei dat natuurlijk omdat er daar condooms liggen. Alsin: Wat moet er anders gedaan worden met die condooms. Knipoog

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 15:29

MarcoBorsato schreef:

Als je 13 bent weet je dat er dingen kunnen gebeuren die je niet wil als je je helemaal klem zuipt, dat je da pas na 2 maand erachter komt, pas wanneer iemand het recht in je gezicht zegt erachter komt dat het iets behoorlijks stoms is wat je gedaan hebt.. sorry maar dan mist er toch echt wat in je verstand Verward En op eeen bepaalde manier kan dat leedvermaak zijn ja: omdat je van jezelf weet dat je niet zo oerstom zou doen.

He het net ook gekeken en vind het behoorlijk shocking Scheve mond Waar zit het verstand van al die KINDEREN? Scheve mond
En die jongen die het op zn 7e al had gedaan, en denkt dat respect naar vrouwen, de vrouwenniet mishandelen is, jeetje wat een dom iemand Frusty
Dat argument om in die boxn sex te hebben.. wat een argument zeg... bestaan ook nog zoiets als sloten of wat dan ook.

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 15:31

Ik vond die reactie van die moeder wel apart, ze deed alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Dat ze volwassener is dan die 13 jaren à la, maar kom op, die gozer heeft haar gewoon gebruikt. Mijn moeder had z'n kop van z'n romp getrokken hoor.

Ik ben zelf ook niet heilig, maar het zo compleet gebruiken van meisjes/vrouwen, dat laat ik toch écht niet toe hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 15:32

Marr: Veel van die donkere jongeren mogen voor hun geloof/ cultuur helemaal geen sex hebben en dus ook geen slot op hun deur. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 15:33

LizMD schreef:
Ik vond die reactie van die moeder wel apart, ze deed alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Dat ze volwassener is dan die 13 jaren à la, maar kom op, die gozer heeft haar gewoon gebruikt. Mijn moeder had z'n kop van z'n romp getrokken hoor.

Ik ben zelf ook niet heilig, maar het zo compleet gebruiken van meisjes/vrouwen, dat laat ik toch écht niet toe hoor.

Ze was blijkbaar dus helemaal niet volwassen genoeg anders wist ze wel dat ze zich niet klem moet zuipen als ze daarna niet meer weet wat ze doet. En er pas na 2 maanden achter komt dat ze eigenlijk verkracht is.

levine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 15:35

Citaat:
He het net ook gekeken en vind het behoorlijk shocking Scheve mond Waar zit het verstand van al die KINDEREN? Scheve mond
En die jongen die het op zn 7e al had gedaan, en denkt dat respect naar vrouwen, de vrouwenniet mishandelen is, jeetje wat een dom iemand Frusty

Inderdaad, waar gaat dit heen.....

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 15:37

MarcoBorsato schreef:

Maar de manier waarop jij er op reageert zegt dan wel weer wat over jou Knipoog (ik oordeel niet of dat positief of negetief is hoor *zoekt vredesvlag om mee te wapperen... niet gevonden, dan maar een bloemetje Vriendjes zijn? )

Terug naar de discussie, de houding van de moeder vond ik niet komisch... die vond ik dan weer te triest voor woorden.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 15:37

Ahja, ik denk dat het allemaal nog wel meevalt uiteindelijk. Je hebt natuurlijk extreme gevallen, lmaar hoeveel procent zou dat zijn?
Ze zullen geen reportage maken van de gewone populatie die wacht to hun 16+ op sex te hebben hoor.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 15:38

odetteke schreef:
MarcoBorsato schreef:

Maar de manier waarop jij er op reageert zegt dan wel weer wat over jou Knipoog (ik oordeel niet of dat positief of negetief is hoor *zoekt vredesvlag om mee te wapperen... niet gevonden, dan maar een bloemetje Vriendjes zijn? )

Terug naar de discussie, de houding van de moeder vond ik niet komisch... die vond ik dan weer te triest voor woorden.

Inderdaad, mooi staaltje pedagogische verwaarlozing....

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 15:39

@Juul: Jij hebt zelf nooit zoveel gedronken, dat wanneer je de volgende dag wakker werd, je zoiets had van "oeps"? Ik heb zelf meerdere keren stomme dingen gedaan terwijl ik dronken was (drink nu niet/nauwelijks meer), en ik denk dat iedereen dat wel eens heeft. Zij is er eerder bij dan anderen, heeft waarschijnlijk oudere vrienden, ze is de jongste thuis.... Maar op zo'n leeftijd ben je toch alleen maar bezig met je eigen grenzen (en die van anderen) op te zoeken? Zo was ik in ieder geval wel hoor.

Ik snap jouw punt overigens ook wel hoor.
Laatst bijgewerkt door LizMD op 04-11-08 15:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 15:40

odetteke schreef:
MarcoBorsato schreef:

Bloemetje terug dan maar.... Knipoog ik trek het me persoonlijk aan omdat mijn moeder vroeger meiden meenam van het tehuis waar ze werkte, ook van die verdwaalde zielen, dit meisje heeft weliswaar een moeder, maar die is niet veel beter af dan de meiden die bij ons over de vloer kwamen. Gewoon in- en inzielig

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 15:41

Ik zag idd een voorstukje op tv.. Bloos! . Echt te ranzig voor woorden, wordt echt misselijk van die uitspraken van die "kids". Bah, dit kan toch niet goed zijn?
Maar nu moet ik eerlijk zeggen dat ze natuurlijk al die "extreme" gevallen filmen he, anders kijkt niemand natuurlijk... Rolleyes Hoe gekker hoe beter tegenwoordig. Gestoord

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 15:42

LizMD schreef:
@[naam]: Jij hebt zelf nooit zoveel gedronken, dat wanneer je de volgende dag wakker werd, je zoiets had van "oeps"? Ik heb zelf meerdere keren stomme dingen gedaan terwijl ik dronken was (drink nu niet/nauwelijks meer), en ik denk dat iedereen dat wel eens heeft. Zij is er eerder bij dan anderen, heeft waarschijnlijk oudere vrienden, ze is de jongste thuis.... Maar op zo'n leeftijd ben je toch alleen maar bezig met je eigen grenzen (en die van anderen) op te zoeken? Zo was ik in ieder geval wel hoor.

Ooh jawel hoor. Lachen Maar dan ben je nog niet volwassen. Dat bedoelde ik. En die moeder noemt haar bijna letterlijk volwassen genoeg om sex te hebben.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-11-08 15:42, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 15:42

LizMD schreef:
@Juul: Jij hebt zelf nooit zoveel gedronken, dat wanneer je de volgende dag wakker werd, je zoiets had van "oeps"? Ik heb zelf meerdere keren stomme dingen gedaan terwijl ik dronken was (drink nu niet/nauwelijks meer), en ik denk dat iedereen dat wel eens heeft. Zij is er eerder bij dan anderen, heeft waarschijnlijk oudere vrienden, ze is de jongste thuis.... Maar op zo'n leeftijd ben je toch alleen maar bezig met je eigen grenzen (en die van anderen) op te zoeken? Zo was ik in ieder geval wel hoor.

Ik ben van mening als je dat doet op die leeftijd ben je niet goed opgevoed, en scheelt er veel aan de houding van de opvoeder.
Verantwoordelijkheid, attitude en levensbeschouwing meegeven, weten waar je kind uithangt enz.

En zoals de rapper melde, hechtingsgestoorde kinderen vormen de wieg van deze daden. En helaas ook de criminaliteit die hiermee volgt.
Verder zou de wetenschappelijke wereld in verbazing vallen, als er een 13 jarig kind volwassen is. Maar goed dat zal moeder lief gemist hebben...
Laatst bijgewerkt door lesilla op 04-11-08 15:48, in het totaal 2 keer bewerkt

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 15:47

Jemig, dat meisje ook uit Goor, hier uit de buurt. Erg dat meisjes zichzelf zo snel weggeven. Ik snap dat meisjes op die leeftijd beïnvloedbaar zijn en dat video-clips tegenwoordig goedkoop zijn, maar dat het zo ver gaat.. Om maar niet te spreken over die jongens in de Bijlmer, jochies van 14 die al een eigen 'box' hebben of delen met hun broer en dagelijks een meisje meenemen. Alsof het allemaal maar heel normaal is.

Ben het wel met je eens Katia.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 15:47

kga het vanavond ook is terug kijken!

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 15:48

Heb net gekeken... Heftig zeg Scheve mond

Moet er even over nadenken, ga er zo wat zinnigs over zeggen...

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 15:55

Ik had het gister gezien ja Ja Ik stond eigenlijk best versteld.
Ik ben 14 en heb amper zoen-ervaring laat staan sex.

Had er geen benul van dat het in Nederland ook zo kan zijn.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 16:13

Net een heel stuk getypt, maar ik heb er gewoon geen woorden voor. Vind het zwaar en zwaar triest voor degene die dit zo meemaken. Heb oprecht medelijden met het meisje (selena?) en vind dat haar moeder hier verantwoordelijk voor is. (Die heeft haar blijkbaar niet genoeg bijgebracht over zelfrespect, en wat bezielt je als moeder als je weet dat je 13jarige dochter dronken rondloopt Verward )

Maar ook voor de bijlmerjongens, het is zó triest dat ze zelf zeggen, 'liefde ken ik niet' 'ik weet niet hoe dat voelt'. Dat er dit soort dingen voortvloeien uit een gebrekkige opvoeding kan ik me heel goed voorstellen. Al denk ik wel dat er een groot gedeelte grootspraak is ('matties' erbij, camera op je neus etc.), maar toch vind ik het gewoon écht zielig voor ze...

Overigens doet deze docu zich weer voor alsof dit bij álle jongeren speelt, maar ze gaan niet kijken bij de meiden die 's avonds niet dronken op straat hangen maar gewoon thuis zitten, of bij vriendinnen, of bij de paarden ofzo...

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 16:16

Vond dat laatste wel meevallen, er waren ook drie 15-jarige meisjes, die in zo'n fris club waren waar geen alcohol wordt geschonken. Eentje daarvan heeft nog nooit gezoend en was ook niet zo enthousiast over jongens die tegen je aan staan te rijden tijdens het uitgaan enzo.