detour schreef:Dat moet dan echt wel een heel eng mens zijn.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
detour schreef:Dat moet dan echt wel een heel eng mens zijn.
Tieneke schreef:Er is van de week toch een aanslag op Obama verhinderd?
Kaka schreef:Ik geef de voorkeur aan Obama vanwege zijn meer open houding t.o.v. het buitenland. Hij is niet zozeer pascifistischer, maar staat meer open. Obama zal niet zo snel zijn rug naar de VN keren. Ik hoop dat door zijn aanstelling de rust in de internationale betrekkingen terugkeert.
Wat Amerikaanse binnenlandse aangelegenheden betreft, hoop ik dat hij de sociale zekerheid versterkt, zodat de VS meer een zorgstaat wordt. Ik hoop alleen dat hij zicht beseft dat dit een proces van jaren is. Je kunt niet plotseling een pensioensysteem en een verplichte zorgverzekering in het leven roepen.
Het gevaar bestaat dat de democraten, na 8 jaar niet aan de macht te zijn geweest, nu in één keer alles uit de kast willen trekken. Dat lijkt me niet de manier om een land wat financieel aan het randje van de afgrond staat, omhoog te trekken.
Mystica schreef:Ik las hier ergens dat diegene hoopte dat het niet McCain werd, omdat die een opvolger van Bush zou zijn. So? Zelfde partij betekend nog niet zelfde persoon. Clinton was een erg goede president, maar als Kerry 4 jaar geleden president was geworden, denk ik dat Amerika én wij alleen maar slechter afgeweest waren.
Piera schreef:Ik heb ook op Obama gestemd, maar het was ook wel een beetje kiezen tussen twee kwaden.. Ik vind het jammer dat Obama tegen het homohuwelijk is,
Shadow0 schreef:Piera schreef:Ik heb ook op Obama gestemd, maar het was ook wel een beetje kiezen tussen twee kwaden.. Ik vind het jammer dat Obama tegen het homohuwelijk is,
Iemand die voor het homohuwelijk is wordt op dit moment simpelweg geen president van Amerika.
Flosje446 schreef:De standpunten van beide weet ik niet zo goed, daar heb ik met niet in verdiept. Ik heb ze beide meerdere keren op tv gezien en bij Obama gaan mijn nekharen altijd overeind staan. Ik vind hem heel onoprecht overkomen. Ik vind het nog steeds heel erg jammer dat Hilary Clinton het niet gered heeft.