Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:dat geld dan wel voor alle americanen behalve de oorspronkelijke
Mystica schreef:Ik denk dat het bij mij persoonlijk is dat de landelijke bestuursfuncties van een land gewoon in handen moet blijven van "echte" (sja, wat is echt? Maar je snapt wat ik bedoel hoop ik) burgers van dat land. In Amerika krijg je alleen een bestuursfunctie als je én Amerikaan bent, én er geboren bent. Dus ben je amerikaan, en zijn je ouders dat ook, maar ben je nou net op vakntie in frankrijk geboren, zul je nooit president worden
Mystica schreef:In Amerika krijg je alleen een bestuursfunctie als je én Amerikaan bent, én er geboren bent. Dus ben je amerikaan, en zijn je ouders dat ook, maar ben je nou net op vakntie in frankrijk geboren, zul je nooit president worden
Barco schreef:Dat mag dus wel volgens jou?? Dan kan aboutaleb ook gewoon burgemeester wordenDie wordt volgens mij ook geen president.
Barco schreef:maar voor de rest mag hij dus wel een bestuurlijke functie bekleden. Met zoals madeleine Albright ook geen echte amerikaanse is en gewoon een zeer zware ministerspost heeft gekregen.
Dat mag dus wel volgens jou?? Dan kan aboutaleb ook gewoon burgemeester wordenDie wordt volgens mij ook geen president.
buster4ever schreef:ik vind dat je gewoon geen dubbel paspoort moet hebben..
als je burgemeester of iets wilt worden..