Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
botje schreef:Haha, dat over het puberale wat net is gezegd zie ik in wel meer dingen terug ^^.
suleilitha zei dat ze respect had voor mensen die zich door middel van kleding willen onderscheiden van de grijze massa.
Nu was ik laatst met wat mensen naar Wacken in Duitsland, en toen kreeg ik van een iemand de opmerking dat ik maar uit de toon viel, en hij niet geloofde dat ik het ook echt leuk zou vinden op Wacken. Omdat ik mijzelf niet enkel in zwart hul en bijvoorbeeld stekels aantrek, maar wel gewoon een jurkje aan doe als ik daar zin in heb.
Dat kwam dus van iemand die zich persé metalhead wil noemen. Ook hij kon dus niet buiten de hokjes denken. Hopen dat hij er ook overheen groeit inderdaad
Zwerte schreef:klopt maar geloof en misbruik kan je hele topics over vullen en daar gaat het me juist helemaal niet om hier.
Ik ben puur geinteresseerd in de manier waarop mensen tegen dit vooroordeel aankijken want ik denk dat elke metalfan hier wel voorbeelden kan noemen in het dagelijks leven! Ik heb er iig talloze meegemaakt dus het is zeker geen uitzondering...
Mijn ervaring is ook dat de genoemde groep vrij klein is en vaak puberaal! Met de leeftijd groeien ook de hersenen en het besef dat dood en verderf helemaal niet stoer is... Om het even erg respectloos te omschrijven!
Lovely schreef:Even in het verlengde hiervan. Wat vinden gelovigen bijvoorbeeld van Operation Mindcrime I en II waar een zogenaamde priester in een slechte rol geplaatst wordt en waar de indoctrinatie van de kerk aan de tand wordt gevoeld. Het is geen anti-christelijke muziek, maar het is kritisch. Er wordt in de Mindcrime heel duidelijk ook een slecht voorbeeld genomen aan TV-priesters die in hun uitzendingen geld inzamelen.
Ik ben een metalkakker en iedereen is verbaasd als ze me als rocker tegen komen.
Dus hier even voor alle rockers het wijsvingertje en pinkje omhoog: rock on!
suleilitha schreef:Hihi, ik vind niks, ik ben niet gelovig
Lovely schreef:Even in het verlengde hiervan. Wat vinden gelovigen bijvoorbeeld van Operation Mindcrime I en II waar een zogenaamde priester in een slechte rol geplaatst wordt en waar de indoctrinatie van de kerk aan de tand wordt gevoeld. Het is geen anti-christelijke muziek, maar het is kritisch. Er wordt in de Mindcrime heel duidelijk ook een slecht voorbeeld genomen aan TV-priesters die in hun uitzendingen geld inzamelen.
Ik ben een metalkakker en iedereen is verbaasd als ze me als rocker tegen komen.
Dus hier even voor alle rockers het wijsvingertje en pinkje omhoog: rock on!
Lovely schreef:Mystica, andersom vindt hij de muziek waar jij van houdt misschien even waardeloos om hard te horen.