0maris0 schreef:Het was een familiefeest in Amsterdam...
Waar leid je dat uit af?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
0maris0 schreef:Het was een familiefeest in Amsterdam...
melaniepk schreef:Sja ik kan maar een ding zeggen en dat is criminaliteit is niet voor niets zo hoog sinds we medelanders hebben, laten we het op de cultuurverschillen houden....
Karin schreef:0maris0 schreef:Het was een familiefeest in Amsterdam...
Waar leid je dat uit af?
Karin schreef:Overigens kan ik op deze pc het filmpje wel zien, maar ik heb geen geluid. Kan dus ook niet horen welke taal er in het filmpje wordt gesproken.
Wat een onzin trouwens weer over medelanders en cultuurverschillen.
flyfly schreef:melaniepk schreef:Sja ik kan maar een ding zeggen en dat is criminaliteit is niet voor niets zo hoog sinds we medelanders hebben, laten we het op de cultuurverschillen houden....
Je mag niet discrimineren maar ik ben het helemaal met je eens. Wat doe je uberhaupt al met een wapen, en wat doet zo'n ding op een feest!!! Als je een wapen hebt wil je er ook iets mee doen. Niet als je hem nodig bent voor je werk maar dan neem je hem nog niet mee naar een feest.
melaniepk schreef:Karin schreef:Overigens kan ik op deze pc het filmpje wel zien, maar ik heb geen geluid. Kan dus ook niet horen welke taal er in het filmpje wordt gesproken.
Ik kan dus wel het geluid horen en hoor buitenlandse liederen en verder ? ieder zijn mening, ik kijk puur naar de cijfers van de criminaliteit en kan dit verder niet normaal vinden, die honderd familieleden blijkbaar wel ??? nu jij weer
Karin schreef:Overigens kan ik op deze pc het filmpje wel zien, maar ik heb geen geluid. Kan dus ook niet horen welke taal er in het filmpje wordt gesproken.
Cyntje schreef:![]()
Waarbij precies weet ik niet. Maar ik geloof dat ik het ook vaker in Arabische films heb teruggezien.
Shoot me if I'm wrong maar zeker weten een cultuurverschil
Cyntje schreef:Oh my god!
Als je dat kind toch zo ziet staan, ga je het toch niet filmenof ben ik nou van mijn lotje-getikt
Wat een belachelijk voorval dit zeg!!!