Dodelijk ongeval op Markerwaarddijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

krummel

Re: Dodelijk ongeval op Markerwaarddijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 21:03

Met de weg zelf is niks mis, alleen de vele vrachtwagens die er overheen rijden kun je niet fatsoenlijk inhalen. Hierdoor krijg je echt onverandwoorde inhaalactie's! Vandaag nog ik moest op de vluchtstrook gaan rijden omdat een tegenligger nog op mijn baan reed! Hij kon er niet op tijd tussen, dus ging ik aan de kant.. Anders was ik nu ook plat geweest. Ik denk dat ze van te voren nooit hadden verwacht dat de dijk zo'n drukke weg ging worden. Onderhand mag het wel eens een vierbaansweg worden.

Vanessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 21:06

Alweer? 2 jaar geleden is de broer van een vriendin daar ook al verongelukt!

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 21:07

Natasja91 schreef:
Dit was de vriend van een meisje dat ik al een tijdje ken..
Echt verschrikkelijk..

Klopt, ik ken haar ook. Echt vreselijk.

Verder heb ik er geen woorden voor.

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 21:11

luxket schreef:
geen idee waarom hij daar stond, zijn vriendin, vrienden en ouders, niemand weet het.. Alleen dat hij daarvoor nog thuis is geweest, dat heeft zijn moeder gezegd..

was idd vluchthaven op vluchtstrook

Hij had een lekke band, ging daardoor op de vluchtstrook staan.

Margreetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 09:02

krummel schreef:
Met de weg zelf is niks mis, alleen de vele vrachtwagens die er overheen rijden kun je niet fatsoenlijk inhalen. Hierdoor krijg je echt onverandwoorde inhaalactie's! Vandaag nog ik moest op de vluchtstrook gaan rijden omdat een tegenligger nog op mijn baan reed! Hij kon er niet op tijd tussen, dus ging ik aan de kant.. Anders was ik nu ook plat geweest. Ik denk dat ze van te voren nooit hadden verwacht dat de dijk zo'n drukke weg ging worden. Onderhand mag het wel eens een vierbaansweg worden.

Ik heb zo'n situatie ook al meermalen meegemaakt, er zijn zo veel mensen die in gaan halen terwijl het niet kan. Het ontstaat door al die vrachtwagens die er rijden.
Ze hadden het bij de aanleg meteen al een 4-baansweg moeten maken, net als de afsluitdijk! Pling

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 21:56

krummel schreef:

Ongelooflijk he.. ik heb het ookal zo vaak meegemaakt. In de auto neem ik niet eens de moeite om te gaan inhalen en blijf ik er lekker achter, het heeft geen zin, 20m verder rijdt weer een nieuwe vrachtwagen..
Overigens had dit dus niks met inhalen te maken, maar je hebt wel gelijk over die dijk..

Ik heb begrepen dat de meneer in kwestie maandag alweer losgelaten is en vandaag kwam mij ter ore dat ie inmiddels in het buitenland zit, in het land van herkomst notabene, met een beetje pech zien we die nooit meer terug.

Overigens ken ik zijn vriendin ook... Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 22:01

krummel schreef:
Vandaag nog ik moest op de vluchtstrook gaan rijden omdat een tegenligger nog op mijn baan reed!

Dit ligt niet aan de weg hoor, maar heb jij de situatie totaal verkeerd ingeschat, je gaat toch niet inhalen als er een tegenligger aankomt of begrijp ik je verhaal verkeerd?

Polly schreef:
Ik heb begrepen dat de meneer in kwestie maandag alweer losgelaten is en vandaag

Zei ik toch al....

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 22:06

Ziet er niet zo 'lekker' uit...
Auto's zijn er goed aan toe, en aan de nabestaanden van de slachtoffers veel sterkte!

Inhalen gebeurd vaak op verkeerde momenten, en als het ook nog mistig is zie je het snel over het hoofd.
Weet niet of het mistig was hoor!
Maar een dijk in zoiezo een rot situatie om in te halen!

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 08:22

Chiqa schreef:
krummel schreef:
Vandaag nog ik moest op de vluchtstrook gaan rijden omdat een tegenligger nog op mijn baan reed!

Dit ligt niet aan de weg hoor, maar heb jij de situatie totaal verkeerd ingeschat, je gaat toch niet inhalen als er een tegenligger aankomt of begrijp ik je verhaal verkeerd?

Ik begrijp eruit dat zij aan de kant moest omdat een tegenligger aan het inhalen was...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 15:20

Polly schreef:
Ik begrijp eruit dat zij aan de kant moest omdat een tegenligger aan het inhalen was...

Dan heeft ze de situatie toch niet goed bekeken voor ze de inhaalmonouvre deed? Sorrie ik geloof dat ik het niet helemaal volg als ik inhaal zie ik namelijk nooit een tegenligger Verward

Nezzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 15:56

Nee, Chiqa. Die tegenligger was dus bezig met inhalen, maar haalde het niet. En daardoor moest Krummel de vluchtstrook op om niet aangereden te worden terwijl ze gewoon op haar eigen baan reed.

Zo begrijp ik het tenminste...

En rijden met alcohol op mag van mij wel eens bestraft gaan worden als (poging tot) moord.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 17:47

@Nezzie, zo begreep ik het ook

krummel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-08 21:07

En zo was het ook Haha!

Ik reed op mijn eigen rijbaan. En ik zag een tegenligger aankomen. Diegene was dus aan het inhalen maar kon er niet meer op tijd tussen. Daardoor moest ik uitwijken naar de vluchtstrook, anders was ik plat..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 23:00

krummel schreef:
En zo was het ook Haha!

Ik reed op mijn eigen rijbaan. En ik zag een tegenligger aankomen. Diegene was dus aan het inhalen maar kon er niet meer op tijd tussen. Daardoor moest ik uitwijken naar de vluchtstrook, anders was ik plat..

O zo!! Dat is idd wel erg triest idd, gelukkig kon je uitwijken zeg.