Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Natasja91 schreef:Dit was de vriend van een meisje dat ik al een tijdje ken..
Echt verschrikkelijk..
luxket schreef:geen idee waarom hij daar stond, zijn vriendin, vrienden en ouders, niemand weet het.. Alleen dat hij daarvoor nog thuis is geweest, dat heeft zijn moeder gezegd..
was idd vluchthaven op vluchtstrook
krummel schreef:Met de weg zelf is niks mis, alleen de vele vrachtwagens die er overheen rijden kun je niet fatsoenlijk inhalen. Hierdoor krijg je echt onverandwoorde inhaalactie's! Vandaag nog ik moest op de vluchtstrook gaan rijden omdat een tegenligger nog op mijn baan reed! Hij kon er niet op tijd tussen, dus ging ik aan de kant.. Anders was ik nu ook plat geweest. Ik denk dat ze van te voren nooit hadden verwacht dat de dijk zo'n drukke weg ging worden. Onderhand mag het wel eens een vierbaansweg worden.
krummel schreef:Met de weg zelf is niks mis, alleen de vele vrachtwagens die er overheen rijden kun je niet fatsoenlijk inhalen. Hierdoor krijg je echt onverandwoorde inhaalactie's! Vandaag nog ik moest op de vluchtstrook gaan rijden omdat een tegenligger nog op mijn baan reed! Hij kon er niet op tijd tussen, dus ging ik aan de kant.. Anders was ik nu ook plat geweest. Ik denk dat ze van te voren nooit hadden verwacht dat de dijk zo'n drukke weg ging worden. Onderhand mag het wel eens een vierbaansweg worden.
krummel schreef:Vandaag nog ik moest op de vluchtstrook gaan rijden omdat een tegenligger nog op mijn baan reed!
Polly schreef:Ik heb begrepen dat de meneer in kwestie maandag alweer losgelaten is en vandaag
Chiqa schreef:krummel schreef:Vandaag nog ik moest op de vluchtstrook gaan rijden omdat een tegenligger nog op mijn baan reed!
Dit ligt niet aan de weg hoor, maar heb jij de situatie totaal verkeerd ingeschat, je gaat toch niet inhalen als er een tegenligger aankomt of begrijp ik je verhaal verkeerd?
Polly schreef:Ik begrijp eruit dat zij aan de kant moest omdat een tegenligger aan het inhalen was...
krummel schreef:En zo was het ook
Ik reed op mijn eigen rijbaan. En ik zag een tegenligger aankomen. Diegene was dus aan het inhalen maar kon er niet meer op tijd tussen. Daardoor moest ik uitwijken naar de vluchtstrook, anders was ik plat..