ik zelf was na de voor stukjes niet heel verbaast meer. Jammer dat het allemaal zelfs nu nog - na de uitzending op schiphol - mogelijk is. Hopen dat het hun ogen heeft doen openen, en dat ze er iets aan gaan doen. Dit kan zo ècht niet. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik zelf was na de voor stukjes niet heel verbaast meer. Jammer dat het allemaal zelfs nu nog - na de uitzending op schiphol - mogelijk is. Hopen dat het hun ogen heeft doen openen, en dat ze er iets aan gaan doen. Dit kan zo ècht niet.
moonfish13 schreef:Je komt hier in nederland verdomme moeilijker een discotheek in als op het terrein van Defensie.![]()
Heel simpel, maar daar komt het gewoon op neer!
moonfish13 schreef:Je komt hier in nederland verdomme moeilijker een discotheek in als op het terrein van Defensie.![]()
Heel simpel, maar daar komt het gewoon op neer!
) M'n kind heeft leren fietsen op het MOB-complex en m'n shet is er voor't eerst voor de kar geweest. Lekker rustig en geen verkeer maar wel 'spannende' dingen om te oefenen...
.je kan aan ons ze kant zo het hek over klimmen en je bent binnen

Inderdaad, dat ze juist blij zijn met deze "klokkenluiders". Er moet toch iemand aan de bel trekken als er misstanden zijn. Anders werd het toch weer allemaal van tafel geveegd en in de doofpot gestopt.Citaat:En dan vinden ze t dus erg dat ex militairen en militairen anonieme tipgevers zijn?
Margreth schreef:Inderdaad, dat ze juist blij zijn met deze "klokkenluiders". Er moet toch iemand aan de bel trekken als er misstanden zijn. Anders werd het toch weer allemaal van tafel geveegd en in de doofpot gestopt.Citaat:En dan vinden ze t dus erg dat ex militairen en militairen anonieme tipgevers zijn?
En dat terwijl hij normaal dus alleen z'n Defensiepas voor de scan hoeft te houden.
Ik verwacht dat het niet zo makkelijk als vorige keer zal gaan