Schade vliegtuig op duif verhaald

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Redrumfox

Re: Schade vliegtuig op duif verhaald

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 15:11

O wat apart.. Hier staat letterlijk dat het altijd door de rechter wordt afgehandeld. Nou mooi is dat, en daar heb ik dan morgen een tentamen over. Scheve mond

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 15:13

HannahFrouk schreef:
Als ik die man was zou ik direct naar een advocaat stappen en een claim indienen omdat z'n duif aangevlogen is door een vliegtuig. Er staat tenslotte nergens omschreven dat duiven in de lucht aan de lijn moeten, en er zijn ook nergens duivenuitlaatvelden.

Bovendien .... was het de rechterpropellor of de linker? Wie weet kwam die duif wel gewoon van rechts!

Haha, krijg hier spontaan de slappe lach van xD

ben het overigens wel met je eens Clown

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 15:16

99% van de aansprakelijkheiskwesties komt helemaal niet voor een rechter hoor. Stel je voor zeg, ze kunnen het werk nu al niet aan. Tong uitsteken

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 15:18

HannahFrouk schreef:
Als ik die man was zou ik direct naar een advocaat stappen en een claim indienen omdat z'n duif aangevlogen is door een vliegtuig. Er staat tenslotte nergens omschreven dat duiven in de lucht aan de lijn moeten, en er zijn ook nergens duivenuitlaatvelden.

Bovendien .... was het de rechterpropellor of de linker? Wie weet kwam die duif wel gewoon van rechts!

Hahahaha, dat soort dingen dacht ik ook. Geniaal Tong uitsteken.

Ik vind dit echt te ver gaan, triest hoor.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 10:47

Mijn god menen ze dit ook nog dat die man moet opdraaien voor de kosten Nagelbijten / Gniffelen
Ik zit hier gewoon met open mond te lezen en weet echt niet wat ik ervan zeggen moet..
Belachelijk! Dat wel.

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 11:40

Beetje een Amerikaanse situatie, waar magnetronfabrikanten aangeklaagd worden omdat niet in hun gebruiksaanwijzing stond dat je geen hond in je magnetron moet stoppen. Het slaat allemaal een klein beetje door moet ik zeggen Clown

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 12:41

Dames en heren, dit gaat over BELGIE. Het kan dus zijn en is zo dat daar het recht op een andere manier wordt uitgeoefend dan in Nederland.