kjoetie schreef:geld maakt niet gelukkig, maar het maakt het wel een heel stuk gemakkelijker om gelukkig te zijn...
Ik hoef niet te zwemmen in het geld, maar pootjebaden vind ik fijn
Haha precies, goede omschrijving

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kjoetie schreef:geld maakt niet gelukkig, maar het maakt het wel een heel stuk gemakkelijker om gelukkig te zijn...
Elaine schreef:Geld kan tot op zekere hoogte zeker een bepaald niveau van geluk voor je maken, maar er zijn meerdere factoren die geluk bepalen. Dat is voor iedereen anders, bv:
- Familie/vrienden
- Gezondheid
- Carriere
- Aanzien
- Enz.
Iedereen heeft een andere definitie van geluk en ook andere dingen nodig om zich gelukkig te voelen.
Persoonlijk? Geld zou mijn leven makkelijker maken en daardoor dus voor mij zeker in grote mate geluk kunnen brengen.. maarr ik lever er mijn gezondheid of familie niet voor in
yarrah schreef:Het nadeel van geld is het raakt ook een keer op. En dan?
Je moet er wel nevenactiviteiten op nahouden om je kapitaal zeker te stellen
Chiqa schreef:yarrah schreef:Het nadeel van geld is het raakt ook een keer op. En dan?
Je moet er wel nevenactiviteiten op nahouden om je kapitaal zeker te stellen
dan doe je het niet goed, als je goed kan beleggen en rentenieren is er geen enkel probleem
en wordt dat kapitaal aleen maar meer
yarrah schreef:Ik wil die stress niet eens hebben!
Chrissy_93 schreef:geld maakt niet gelukkig, maar het maakt het wel een heel stuk gemakkelijker om gelukkig te zijn...
verootjoo schreef:Geld maakt niet gelukkig
Geld zorgt voor jaloezie en hebzucht. Helemaal als je er snel veel van hebt. Bv. met het winnen van een loterij.
Geld hebben zodat je alles kan kopen zorgt dat je niks om van te dromen hebt. Nee, laat mij maar gelukkig zijn en lekker werken voor mijn geld, en gezellige vrienden en familie hebben. Pas dan ben je gelukkig