Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jottum schreef:Dat wilde ik gaan aanpassen naar vast, maar je krijgt niet eens iemand te spreken. Ze worden helemaal gek gebeld in die callcentra. ;)
detour schreef:Desnoods huren we dan tijdelijk wat. Komt tijd komt raad.
MacavityL schreef:Wat de credit crisis voor ons inhoudt.
Youko schreef:Ik denk niet dat US het probleem even kan oplossen met een reddingsplan.
Senja_x schreef:Men wilde dat iedereen een huis kon kopen ook als je dat niet kon betalen.
Himyar schreef:Hoe verklaar je nu dat de Dollar sterker is geworden t.o.v. de Euro? Bijvoorbeeld 16 juli j.l. was de verhouding tussen die twee ca. 1.59 en op dit moment ca. 1.38.
www.ft.com schreef:The euro dropped to a one-year low against the dollar and a two-year trough against the yen on Thursday after the European Central Bank sounded a warning over eurozone growth.
The alert came after the ECB kept interest rates on hold at 4.25 per cent Jean-Claude Trichet, ECB president, revealed that the central bank had considered cutting interest rates.
Michael1104 schreef:mensen moeten minder lezen en napraten maar meer zelf nadenken...
Huertecilla schreef:Zo is het. Wij hebben ons spaartegoed op een noodbuffertje na al járen in ons eigen huis zitten, verbouwen/fokken ons eigen eten en ik kom nét binnen; bomen uit de houtwal halen voor de voorraad stookhout voor de winter.
Mijf lief heeft ondertussen graan gemalen en brood gebakken. Zo een lekkere soep van groente uit de tiin, gehaltballen van eigen varken en lekker vers brood.
Vertrouwen isje eigen broek op kunnen houden
![]()
hc