Hij hoort vast te zitten, en nooit meer uit z'n cel te komen!

En dan nog geld willen verdienen ook..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jara schreef:Echt ziek dit.
Hij hoort vast te zitten, en nooit meer uit z'n cel te komen!![]()
En dan nog geld willen verdienen ook..
katiavl schreef:vrij normaal dat hij er terug komt.
iepsel schreef:Omdat dat voor de bewijslast nodig is, staat in het artikel. Maar ze hadden hem er inderdad achter moeten laten, hangslotje en proviant voor een jaartje of 5.........en na 6 jaar wer ens gaan kijken.........
Elke86 schreef:Vreselijk dat een persoon zoals Jozef Fritzl nog een laatste keer in zijn huis mag komen.
Maar eerlijk toegegeven, als ik het boek ergens zou zien liggen, zou ik er wel even in bladeren...want menig mensen willen ook wel graag weten wat zo'n man aanzet zulke gruwelijke praktijken te doen.
katiavl schreef:Elke86 schreef:Vreselijk dat een persoon zoals Jozef Fritzl nog een laatste keer in zijn huis mag komen.
Maar eerlijk toegegeven, als ik het boek ergens zou zien liggen, zou ik er wel even in bladeren...want menig mensen willen ook wel graag weten wat zo'n man aanzet zulke gruwelijke praktijken te doen.
En je denkt dat je dat in zijn boek gaat lezen, dan kan je beter wachten tot een treu crime, of een profileringsboek lezen
Elke86 schreef:Uiteraard niet, maar je krijgt wel een 'beter' beeld van de man in kwestie. Dingen die je niet in de krant of het nieuws teweten gaat komen.