Meisje dat gepest wordt weggestuurd van school

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Meisje dat gepest wordt weggestuurd van school

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 21:10

Tja dit soort dingen zijn heel moeilijk op te lossen. Vind het trouwens niet kunnen dan ze dit meisje met naam + achternaam neerzetten, en dan ook nog erbij dat ze gedragsproblemen zou hebben en niet met de laatste mode meedoet. Beetje privé lijkt me, hoeft heel NL niet te weten. Hoop dat het opgelost kan worden..

Hummell

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 21:11

Ik moet zeggen dat ik beide meisjes niet goed ken alleen van gezicht, ik ken ze dus niet persoonlijk en trek ook geen kant maar wilde alleen vertellen dat het maar 1 kant van het verhaal is om zo geen onnodige conflicten te krijgen

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 17:46

ja gelijk heb je,want mensen trekken gelijk al conclusies obv een kant van het verhaal

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 17:47

Wel heel fijn voor het meisje, dat ze met naam en toenaam genoemd wordt in de krant... .zo kan ze op geen enkele school meer blanco beginnen. Er zal altijd wel eentje zijn die de naam herkent!

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 17:49

nee dat is ook niet netjes idd!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 15:31

Volgens mij zitten er, zoals bij elk verhaal, meerdere 'waarheden' aan dit verhaal

Dat het meisje naar moeders zeggen gedragsproblemen heet en op een internaat zegt, geeft aan dat ze zelf ook geen lieverdje is...

We hebben het verhaal van Rachel en haar moeder, verhaal van directeur/leraren, het verhaal van de 'daders' (en wel mogelijk ook hun ouders) en dan hebben we nog de ECHTE waarheid...

ik geloof niet zo snel dat een meisje met gedragsproblemen (die daarvoor ook nog op een internaat zit) geheel onschuldig is in deze situatie....