Trump herkozen, gevolgen en follow up #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cer

Re: Trump herkozen, gevolgen en follow up #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 15:35

Wanneer is epstein eigenlijk opgepakt?

Want maga mensen geven aan dat als er echt iets was over Trump en Epstein, dat dat dan heus wel eerder bekend gemaakt zou zijn.
Ik weet niet of dat zo is, en ik zou ook niet zomaar zeggen “nee want de dems doen zoiets niet” , maar, waarom wachten? Als je ziet dat een heel bizar iemand misschien president kan worden.. dan steek je daar toch een stokje voor?

Ik weet er verder niks van en ik vind alles speculeren, maar het verhaal is wel interessant :D

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 15:44

In 2019 is hij voor de 2x opgepakt op verdenking van mensenhandel en van het seksueel misbruiken van minderjarige meisjes tussen 2002 en 2005.
De eerste keer:
https://nos.nl/artikel/2292408
Zijn verdediger toentertijd Roy Black is net overleden (80) en er komen nu dus steeds meer dingen boven water.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 16:53

Ah dat was onder trump, dat hij die deal kreeg, interessant 8-)

Oh nee wacht, de deal onder Bush, z’n 2e arrest onder trump?

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 18:51

Heb een paar jaar terug op Netflix een documentaire gezien over Epstein. Daarin kwam Trump ook in beeld. Vind het vaag dat er nu gedaan wordt alsof er niks gebeurd is.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 20:31

Cer schreef:
Wanneer is epstein eigenlijk opgepakt?

Want maga mensen geven aan dat als er echt iets was over Trump en Epstein, dat dat dan heus wel eerder bekend gemaakt zou zijn.
Ik weet niet of dat zo is, en ik zou ook niet zomaar zeggen “nee want de dems doen zoiets niet” , maar, waarom wachten? Als je ziet dat een heel bizar iemand misschien president kan worden.. dan steek je daar toch een stokje voor?

Ik weet er verder niks van en ik vind alles speculeren, maar het verhaal is wel interessant :D

Denk je nu echt dat z’n capriolen mensen had gestopt om op hem te stemmen ? Hij had veroordelingen genoeg aan z’n broek, zes keer faillissement, ik weet niet hoeveel financiën schandalen en toch werd hij president. De magas zijn ook niet kwaad over Epstein en trump maar het feit dat trump ze voor losers uitmaakt omdat ze om opheldering vragen. Er zijn zelfs idioten die openlijk zeggen dat ze alsnog op hem zouden stemmen indien dit een van hun dochters zou betreffen. Veel aanhangers zijn compleet mesjokke.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 21:55

“Denk je nou echt”…

Dan haak ik al af… wil je een gesprek of wil je gewoon ventileren? Of bedoel je “je” in het algemeen en niet direct tegen mij?

Want ik denk inhoudelijk hierover niks, dat schrijf ik volgens mij ook.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 22:14

Je mag afhaken hoor, persoonlijk vind ik je manier om steeds maar weer zaken op een bepaalde manier neer te zetten en meteen erachteraan de opmerking, ja ik weet niks hoor, ik stel alleen vragen rete irritant. Want plaats je nu echt eens iets dan kun je inderdaad discussiëren.
Het is alsof je bepaalde onderwerpen op bokt gebruikt om er een studie toegepaste psychologie van te maken.
Je stelt inderdaad alleen maar vragen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 22:19

Beter vragen stellen in een poging om wat meer informatie te krijgen van hoe anderen er over denken, dan allerlei geroeptoeter denk ik eigenlijk.

Ik vind Cer met haar meer open blik wel echt een aanvulling op het gebruikelijke Bokt assortiment dat de mening al snel klaar heeft en dan al snel voortaan alles door die bril bekijkt en op basis van een half woord en een hele interpretatie in een hokje dondert waar het dan niet meer uit weg kan komen zeg maar.
Laatst bijgewerkt door pmarena op 23-07-25 22:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 22:22

Dat is echt jouw invulling aan het geheel en als je mij zo irritant vind kan je het ook overslaan
Ik vind het bizar dat je zo achterdochtig bent dat je niet kunt geloven dat iemand neutraal ergens in kan staan

Ik vind het zelf vreemd dat er mensen zijn die vanaf een scherm precies weten hoe de hele wereldpolitiek / problematiek in elkaar zit en overal antwoorden op hebben, ik heb dat niet.. maar als andere mensen dat wel hebben wordt ik daar niet achterdochtig van ofzo :')

Daarbij heb ik vaak het idee dat jij niet echt een gesprek wilt voeren maar eigenlijk gewoon jouw mening wilt ventileren en/of gelijk wilt hebben. Ik heb dat zelf helemaal niet, dus daarom denk ik niet dat wij ooit op een neutrale manier een discussie kunnen voeren. :) dat laatste was al een hele poos duidelijk want ik heb al meerdere malen aangegeven dat ik schrijf wat ik schrijf en ik kan verder weinig aan doen dat andere mensen (en dat zijn vaak dezelfde) er maar dingen achter blijven zoeken

Edit: gelukkig zijn er meer mensen die “mijn” kant ook snappen (voordat het gedoodverfde ‘ja maar als iedereen het vind ligt het toch aan jou’ weer voorbij komt :D niet iedereen vindt het )

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:40

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:09

beide foetsie.

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:10

Leeftijdsgebonden content, staat er bij mij. En ik ben maar een dreumes dus dat gaat niet lukken. :)

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:28

BigOne schreef:
Snel bekijken want trump heeft er al wat offline weten te halen, hij zou furieus zijn .

Die is op zijn kleine pikkie getrapt. _O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:31

Waar gingen de filmpjes over, ik heb het gemist

Lanoca

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:33

Jammer, was ook te laat

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:54