Benzz schreef:Hebben jullie het filmpje erbij wel bekeken?
Ja. Vandaar mijn reactie. Hou gewoon je fatsoen en/of blijf met je poten van de Twitter knopjes af. En ja, dit had ik ook gezegd bij elke andere politicus.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:Ik had mijn vorige bericht nog aangevuld later ElisaCitaat:Nps ik vind 500 inwoners per vierkante meter meer als een mening! Vergelijk met 44 inwoners per vierkante kilometer in de Limousin!
Cer schreef:martichr schreef:Laten we inderdaad de brenger van het nieuws veroordelen .. want die is niet onafhankelijk..
Niet perse veroordelen, wel vragen bij blijven stellen..
maar daar hebben we het al eerder over gehad..
Cowboy55 schreef:BigOne schreef:Even van de boeren weer naar Wilders, hij kreeg een ongemakkelijke vraag en nokt af. Moet Rutte nageven dat die altijd wel antwoordde. Slap van politici in het algemeen dat ze geen kritiek verdragen.
Minister zijn betekent ook kritiek kunnen verdragen en er op antwoorden
https://x.com/sam_wenmakers/status/1731 ... EopP3zUX6Q
Trumpiaanse reactie.
CharleyT schreef:en weer lees ik 500 per vierkante METER, dat wordt wel heel erg krap toch. Tikfoutje neem ik aan.
irmaz schreef:Bijwerkingen van H2O2, is toch algemeen bekend?
Elisa2 schreef:Ja Rutte kon mooi praten..als ie er ook nog eens verder wat mee deed.![]()
Ik ben trouwens ook voor kleinere biologische landbouw, maar punt is dat het wel rendabel moet zijn en dat is het nu vaak niet met de prijzen die boeren krijgen, gebrek aan land en alle regels waar aan voldaan moet worden die maar zo om de twee jaar weer kunnen veranderen.
In de jaren 50 was Nederland inderdaad ook al vol met tien miljoen mensen. Mensen kregen subsidie om te emigreren. Veel famillie van mij is geemigreerd naar Canada. Alleen mensen die echt konden werken en bijdragen werden toegelaten.
Reden was ook dat er niet genoeg werk was in Nederland, dat hebben ze opgelost met de industrialisatiepolitiek. Dus zie hier, het kringetje waar we vandaag de dag nog in rond draaien.
Bron:
https://anderetijden.nl/programma/1/And ... aar-Canada
Wintu schreef:Die man die het tweet vindt een rechts kabinet iig niks. Als je zijn account eens door kijkt, hij maakt er een sport van momenten uit te lichten zodat rechts er slecht af komt. Tja... en Timmermans doet niks fout.
Gekleurde bril..
martichr schreef:Wintu schreef:
Die man die het tweet vindt een rechts kabinet iig niks. Als je zijn account eens door kijkt, hij maakt er een sport van momenten uit te lichten zodat rechts er slecht af komt. Tja... en Timmermans doet niks fout.
Gekleurde bril..
Laten we inderdaad de brenger van het nieuws veroordelen .. want die is niet onafhankelijk..
Wintu schreef:Och waarom, ik heb ook eens gekeken, kijk het normaal nooit, maar schrok ook wel van de oververtegenwoordiging van bepaalde groepen aldaar.
Wintu schreef:Laten we inderdaad de brenger van het nieuws veroordelen .. want die is niet onafhankelijk..
storrum schreef:Kijk vanavond "Opsporing verzocht" en/of "Bureau Rotterdam", dan wordt weer duidelijk waarom zoveel mensen op de PVV hebben gestemd
martichr schreef:Ik heb de tweet in dit geval niet eens glezen, wat interesseert mij zijn meing verder? Ik kan mij over het filpje zelf wel eek vond het vooral opmerkelijk dat je het echter niet over de inhoud had en afsluit met een whataboutism , en nu met een jij-bak..
De boodschapper wordt voor mij pas belangrijk als hij zelf de inhoud creëert.
pien_2010 schreef:storrum schreef:Kijk vanavond "Opsporing verzocht" en/of "Bureau Rotterdam", dan wordt weer duidelijk waarom zoveel mensen op de PVV hebben gestemd
Dit vind ik een hele nare suggestieve PVV post. Daar vind IK dus wel wat van.
![]()
irmaz schreef:Ik vind daar ook wat van en ga daar nu eens wel wat over zeggen.
Verrassend dat er nooit verwezen wordt naar de filmpjes van de mensen bij bijvoorbeeld voedselbanken, de mensen die ontbijt voor kinderen op school verzorgen en talloze lieve acties in steden als Rotterdam. Of de vrijwilligers en verzorgers in diverse verzorgingshuizen. Om maar eens wat te noemen.
Nee veel leuker natuurlijk om bevolkingsgroepen te beoordelen (of moet ik zeggen veroordelen) aan de hand van incidenten uitvergroot in Opsporing verzocht of Bureau Rotterdam. En dan met z'n allen "gerechtigheid" gaan halen door op een partij te stemmen die zijn programma vol heeft gepropt met statements die onwettig zijn en regelrecht tegen de Nederlandse grondwet gaan. Top