Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Foaly schreef:De vraag is idd of Bosman onpartijdig kan zijn als Wilders of wie dan ook botst met iemand van Denk, of de dame met de hoofddoek van GroenLinks. Wellicht is dat geen probleem en heeft hij dat als ondervoorzitter al laten zien, dat zou kunnen. Maar hij heeft inderdaad vanwege zijn partij al de schijn tegen.
elnienjo schreef:Foaly schreef:De vraag is idd of Bosman onpartijdig kan zijn als Wilders of wie dan ook botst met iemand van Denk, of de dame met de hoofddoek van GroenLinks. Wellicht is dat geen probleem en heeft hij dat als ondervoorzitter al laten zien, dat zou kunnen. Maar hij heeft inderdaad vanwege zijn partij al de schijn tegen.
Ik zag Arib anders afgelopen debat ook telkens Baudet afbreken. Die is ook niet onpartijdig.
Verder vind ik wel dat ze 't leuk doet hoor, maar mensen die hun mond vol hebben van inclusiviteit zouden juist Bosman een kans moeten geven. Hij doet 't al als invaller en daar heb ik niets negatiefs over gehoord.
elnienjo schreef:Foaly schreef:De vraag is idd of Bosman onpartijdig kan zijn als Wilders of wie dan ook botst met iemand van Denk, of de dame met de hoofddoek van GroenLinks. Wellicht is dat geen probleem en heeft hij dat als ondervoorzitter al laten zien, dat zou kunnen. Maar hij heeft inderdaad vanwege zijn partij al de schijn tegen.
Ik zag Arib anders afgelopen debat ook telkens Baudet afbreken. Die is ook niet onpartijdig.
Verder vind ik wel dat ze 't leuk doet hoor, maar mensen die hun mond vol hebben van inclusiviteit zouden juist Bosman een kans moeten geven. Hij doet 't al als invaller en daar heb ik niets negatiefs over gehoord.
Mars schreef:Interessant wel om de vragen aan de kandidaten te volgen, ik ben zelf best wel fan van Arib. Ze is niet bang om in te grijpen, gebruikt waar passend ook humor, heeft een hoop ervaring. Ik hoop dat ze herkozen wordt.
elnienjo schreef:De linkse zijn alweer aan 't proberen Bosma uitgesloten te krijgen. En ik las net dat Rutte en Kaag op 2e paasdag bij elkaar zijn gekomen en dat ze waarschijnlijk 'n dealtje hebben gesloten om die D66-dame op die stoel te krijgen.
Laat dan liever Arib gewoon blijven.
elnienjo schreef:De linkse zijn alweer aan 't proberen Bosma uitgesloten te krijgen. En ik las net dat Rutte en Kaag op 2e paasdag bij elkaar zijn gekomen en dat ze waarschijnlijk 'n dealtje hebben gesloten om die D66-dame op die stoel te krijgen.
purny schreef:elnienjo schreef:De linkse zijn alweer aan 't proberen Bosma uitgesloten te krijgen. En ik las net dat Rutte en Kaag op 2e paasdag bij elkaar zijn gekomen en dat ze waarschijnlijk 'n dealtje hebben gesloten om die D66-dame op die stoel te krijgen.
Bron?
Electra63 schreef:elnienjo schreef:De linkse zijn alweer aan 't proberen Bosma uitgesloten te krijgen. En ik las net dat Rutte en Kaag op 2e paasdag bij elkaar zijn gekomen en dat ze waarschijnlijk 'n dealtje hebben gesloten om die D66-dame op die stoel te krijgen.
Kaag heeft medegedeeld aan Rutte, dat D66 ook een kandidaat heeft voor het voorzitterschap.
Dealtje is een typische Geert-uitspraak.
Ik vind Sylvana Simons goede vragen stellen. Niet alleen vandaag, vorige week ook. Net als Volt. Ik ben aangenaam verrast door deze 2 nieuwe partijen.
Mw. Van der Plas vind ik tot nu toe, niet een grote aanwinst.
Electra63 schreef:elnienjo schreef:De linkse zijn alweer aan 't proberen Bosma uitgesloten te krijgen. En ik las net dat Rutte en Kaag op 2e paasdag bij elkaar zijn gekomen en dat ze waarschijnlijk 'n dealtje hebben gesloten om die D66-dame op die stoel te krijgen.
Kaag heeft medegedeeld aan Rutte, dat D66 ook een kandidaat heeft voor het voorzitterschap.
Dealtje is een typische Geert-uitspraak.
Ik vind Sylvana Simons goede vragen stellen. Niet alleen vandaag, vorige week ook. Net als Volt. Ik ben aangenaam verrast door deze 2 nieuwe partijen.
Mw. Van der Plas vind ik tot nu toe, niet een grote aanwinst.
Mars schreef:Geen fan van Sylvana Simons maar ik vond haar wel altijd vol passie en authentiek in haar uitspraken. Nu in de kamer lijkt daar zo weinig van over. Inleidingen van haar vragen lijken wel ingestudeerde stukjes van iemand die een spreekbeurt aan het houden is.