Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
R12312 schreef:Over het algemeen doen ze niet zoveel aanslagen in zo'n korte tijd, vooral niet nu iedereen oplettend is. Ik verwacht eerder dat ze een tijdje wachten tot niemand het verwacht. Maar goed, ik ben ook geen voorspeller
Ariannee schreef:anonymous zou dit niet zomaar neerzetten
moonsparkle schreef:R12312 schreef:Over het algemeen doen ze niet zoveel aanslagen in zo'n korte tijd, vooral niet nu iedereen oplettend is. Ik verwacht eerder dat ze een tijdje wachten tot niemand het verwacht. Maar goed, ik ben ook geen voorspeller
Dat dacht/verwacht ik inderdaad ook Hoe wel nu iedereen de oorlog heeft verklaard het misschien wel sneller volgt anders is straks al heel veel van de IS verwoest (hoop ik).
R12312 schreef:Over het algemeen doen ze niet zoveel aanslagen in zo'n korte tijd, vooral niet nu iedereen oplettend is. Ik verwacht eerder dat ze een tijdje wachten tot niemand het verwacht. Maar goed, ik ben ook geen voorspeller
Emmaa_ schreef:De international business times (betrouwbaar) en PowNews (relatief onbetrouwbaar) hebben het ondertussen ook gemeld
Edit: inclusief tweet van Anonymous waarin staat dat ze niet weten waar deze geruchten vandaan komen, zal wel vals alarm zijn dus
Loretta schreef:Better safe thans sorry zou ik zeggen.
http://www.starpulse.com/news/index.php ... d-fbi-awar
De FBI neemt het blijkbaar wel serieus. 1 van de evenementen die door Anomyus genoemd wordt is door de FBI afgeblazen.
Emmaa_ schreef:Loretta schreef:Better safe thans sorry zou ik zeggen.
http://www.starpulse.com/news/index.php ... d-fbi-awar
De FBI neemt het blijkbaar wel serieus. 1 van de evenementen die door Anomyus genoemd wordt is door de FBI afgeblazen.
Starpulse is echt het tegenovergestelde van een betrouwbare bron, en daarbuiten staat er nergens dat het is afgeblazen. Overal staan vraagtekens achter.
EvelijnS schreef:Ik zou je gedachte of het allemaal waar is of niet, niet baseren op een tweet van Anonymous. Er is geen officieel twitteraccount van Anonymous, Anonymous is geen organisatie. Het zou dus best kunnen dat deze informatie toch is doorgegeven vanuit Anonymous. Waarmee ik uiteraard niet wil zeggen dat het waar is, maar als één twitteraccount zegt dat ze er niets over hebben gehoord betekent dat niets.