Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Rutte gaat helemaal nix doen! hij vind de handel met Rusland véél belangrijker dan die overleden mensen! hij doet wel dramatisch en emotioneel,maar hij meent er nix van.Kom op nou, alles draait toch alleen maar om geld.
LadyMadonna schreef:Ik kijk regelmatig Russische verkeersfilmpjes... Naar onze maatstaven sporen ze daar sowieso niet. Voor hun is het doodnormaal als je met een eenvoudige aanrijding iemand met een bijl of geweer achter je aan krijgt...
kimberley12 schreef:Om te beginnen wat we kunnen doen, is dus beslist niet het WK 2018 in Rusland houden! Verder snap ik niet dat dat gedrag van die Separanten geaccepteerd wordt, en er niet een heel leger tegen hun wordt gezet.....
manie schreef:Toch erger ik me aan dat diplomatieke geneuzel van Rutte en co.
Onze soldaten en defensie materiaal zitten in allerlei landen, maar ze kunnen niet ff een paar F16's en wat special forces een gebied(je) van 10-20 km2 in de Oekrainie kortdurend laten innemen.
Het is inderdaad allemaal politiek en handel wat de boventoon voert....
Onze soldaten en defensie materiaal zitten in allerlei landen, maar ze kunnen niet ff een paar F16's en wat special forces een gebied(je) van 10-20 km2 in de Oekrainie kortdurend laten innemen.
fransje23 schreef:kimberley12 schreef:Om te beginnen wat we kunnen doen, is dus beslist niet het WK 2018 in Rusland houden! Verder snap ik niet dat dat gedrag van die Separanten geaccepteerd wordt, en er niet een heel leger tegen hun wordt gezet.....
Nikass schreef:Als je even naar nieuwsuur kijkt van vandaag naar de theorie van mevr Applebaum dan is het heel duidelijk hoe Poetin in elkaar zit en dat Nederland nooit een gedegen onderzoek zal krijgen en dat Rutte zich veel te braaf opstelt ivm handelsbelangen met Rusland.
Tendance schreef:Nikass schreef:Als je even naar nieuwsuur kijkt van vandaag naar de theorie van mevr Applebaum dan is het heel duidelijk hoe Poetin in elkaar zit en dat Nederland nooit een gedegen onderzoek zal krijgen en dat Rutte zich veel te braaf opstelt ivm handelsbelangen met Rusland.
Ik denk niet dat iemand zijn denkwijze echt begrijpt.
manie schreef:Ik zal wel naief zijn, maar NL zit zich te bemoeien in praktisch elke brandhaard ter wereld en nu moeten we eerst 'babbelen met Poetin'....
Kom op zeg wanneer er haast geboden is 'niet-banketstaaf-maar-DOEN'.
manie schreef:Ik zal wel naief zijn, maar NL zit zich te bemoeien in praktisch elke brandhaard ter wereld en nu moeten we eerst 'babbelen met Poetin'....
Kom op zeg wanneer er haast geboden is 'niet-banketstaaf-maar-DOEN'.