ik hoop het ook! inderdaad: als ze maar gevonden worden. Levend zou fantastisch zijn, maar als ze niet meer leven, kan de moeder het in ieder geval afsluiten.
Poe pagina 100 alweer... Dat had niemand verwacht helaas... Updates:
13.33 uur: Duitse duikers gaan zoeken bij de zandafgraving in Maarn, meldt RTV Utrecht-verslaggever Floris Prenger.
13.35 uur: Inwoners van Doorn en omgeving melden dat de F16 al meerdere keren is overgekomen. Volgens vliegtuigspotters is F16 opgesteden van militaire luchthaven Volkel.
13.42 uur: De politie zet screenshots van camerabeelden online van de Herenstraat in Rhenen, waarop hoogstwaarschijnlijk de auto van de vader te zien is. De auto rijdt in de nacht van maandag 6 op dinsdag 7 mei om 01.44 uur richting Leersum. Twee minuten eerder die nacht is de auto al gezien ter hoogte van de Rijnbrug in Rhenen.
14.01 uur: politie meldt RTV Utrecht dat het totaal aantal tips in de zaak op 3000 staat.
14.07 uur: vrijwilligers die zoeken op de Utrechtse Heuvelrug, zeggen tegen RTV Utrecht dat ze ook het bos rond de zandafgraving bij Maarn willen bekijken. Als ook dat niets oplevert, verplaatsen ze hun zoekacties komende week richting Wijk bij Duurstede.
Poeh respect voor de politie het leger en al die vrijwilligers , duimen draaien hopelijk heeft die moeder ze straks weer in haar armen , overleden of levend maar zodat ze het afsluiten kan...
Hier kwam vanmorgen een heel laag vliegend vliegtuig (kleintje) over.. Ik heb (behalve dan op vliegvelden) nog nooit een vliegtuig van zó dichtbij gezien.. Het was overigens een vliegtuig zonder reclame van een luchtvaartmaatschappij, dus ik vermoed dat het mogelijk te maken heeft met de vermissing van de jongens.
Het zou wel heeeel sterk zijn als ze daar twee lichamen vinden en dat zijn dan andere mensen geweest... Dus ik vrees met grote vreze dat het nou toch echt duidelijk is...
F_Orumster
Geplaatst: 19-05-13 17:41
4km onder Doorn... Jakkes. Het was vast naïef om te denken dat ze ergens in een kelder zaten/zitten, maar toch...