De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wat is er gebeurd met Madeleine McCann?

Madeleine leeft nog
58 (3%)
Madeleine is als gevolg van een ongeluk overleden
136 (9%)
Madeleine is ontvoerd
137 (9%)
Madeleine's ouders zijn betrokken bij het verbergen van haar lichaam
468 (32%)
De verdwijning van Madeleine wordt opgelost
111 (7%)
De verdwijning van Madeleine blijft voor altijd een mysterie
545 (37%)

Totaal aantal stemmen: 1455

ThreeFingers

Re: De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 21:24

Even over dat omkleden, had Gerry die avond een crème/kaki gekleurde broek aan?

Als hij inderdaad de persoon is geweest die de Smiths gezien hebben, moet hij qua kleding gepast hebben.

Had hij tijdens het eten enz andere kleding aan, moet hij zich eerst omgekleed hebben. En bij terug komst even eens.

Wat allemaal extra tijd kost. Ook hebben de honden geen melding gemaakt op zijn kleding.

Alleen op kleding van Kate, en een t'shirt van Sean.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-20 23:40

ThreeFingers schreef:
Tig mensen hebben Gerry zien zoeken, de naam Kate heb ik niet genoemd.

Ben benieuwd wie die tig mensen zijn dan. Mss kun jij dat vinden?

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-20 23:41

ThreeFingers schreef:
Even over dat omkleden, had Gerry die avond een crème/kaki gekleurde broek aan?

Ja zijn fotos van. Heb ik al eerder gepost hier

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 05:45

ThreeFingers schreef:
Er werd hier in het topic duidelijk aangegeven, dat Smith meende dat het Gerry was, gezien de draag houding van het kind enz.

Maar Gerry was toen volgens getuigen bij het appartement.

Dat de PJ later pas kwam, heb ik niks over gezegd, maar kan me voorstellen dat het in die situatie, erg lang duurde.

Even de PJ tijdlijn toegevoegd

https://www.mccannpjfiles.co.uk/PJ/TIME_LINE_INFORMATION.htm

Al eerder gepost, de PJ tijdlijn, als je die doorleest, kom je ook de zoekende Gerry tegen.

Volgens mij heb jij, een foto geplaatst, dat hij ook zo'n broek heeft.

Maar had hij die aan op de avond van 3 mei?

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 07:14

ThreeFingers schreef:
Lusitana schreef:
Ik kan even terugluisteren of het er in zit, ik dacht het niet.
Ik kan ook wel zoeken. Maar ze zullen wel een reden hebben. Ik weet dat het aanbod van de Amerikaan niet aangenomen kan worden omdat zijn resultaat ongeldig is in een rechtzaak om een of andere reden (volgens de journalist met een draadje naar de PJ). Dus wellicht zitten er ook legale dingen aan vast dat het nog remt. Als in erkenning van de methode ofzo.

Het bericht is heel recent, van een paar dagen geleden en wellicht juist naar buiten gekomen omdát ze het gaan doen? Ik heb verder geen context.
De introductie gaat over wat ze nog kunnen betekenen voor de zaak. Dus ik denk dat er wel wat te gebeuren staat.

TF ze hebben kunnen vergelijken met vorige toeristen die verbleven in het appartement, dus ze weten wat niet van belang is.
Een plaats delict in een appartement is echt niet anders als bij iemand thuis waar mensen in en uit lopen, of in een openbaar gebouw. Het maakt het echt niet onmogelijk om forensisch onderzoek te doen.

Daar zit best een groot verschil in, veel meer materiaal, moeilijker terug te vervolgen.
Zoals ik k al eerder aangegeven heb, had Brückner in die tijd 2 honden.
Stel hij heeft die via zijn kleding verloren in het appartement.
Kunnen gevonden hondenharen van groot belang zijn.

Is niet zijn DNA, maar wel een aanknopingspunt dat hij in het appartement geweest is.

Jnien zou hier misschien wat aan kunnen toevoegen.

En zou door verbeterde technieken aan getoond kunnen worden dat het 100% Maddies DNA is, dan is dat een goede reden om de ouders opnieuw onder de loep te nemen.

Maar ik vermoed dat er achter de schermen nog aardig wat onderzocht word

Ik heb een keer DNA (haren) bij een paard moeten afnemen ivm een zaak.
Echter toen was er al een verdachte in beeld, dus kon er DNA bij het paard worden afgenomen.

Stel er zijn hondenharen aangetroffen in die tijd, hebben ze deze niet kunnen vergelijken met de hond vd verdachte, omdat er in die tijd geen verdachte was. En als de haren nu nog bewaard zijn gebleven, ik vermoed dat de honden van toen niet meer leven.

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 07:39

Mavelle schreef:
Een van de voorbeelden die wordt aangegeven in het dossier met de honden is dat van een man die na het vermoorden van zijn vrouw met haar lijk langs alle plaatsen is getrokken waar ze samen gewoond hadden. De honden sloegen op alle plaatsen aan.

Waar is dat op gebaseerd dat een lijk ergens langere tijd gelegen moet hebben (en ja ik heb je verhaal over lichaamssappen gelezen) en hoe lang zou die tijd dan concreet moeten zijn TF? Of misschien kan Jnien daar op toelichten?

Helaas weet ik te weinig af van hoe of wat mbt honden en geuren. Ik wil dit wel eens gaan navragen op het werk.

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 10:47

@Jnien

De honden zullen niet meer leven, maar 1 van de honden lag begraven, daar hebben ze destijds de USB sticks gevonden. Die zaten in een plastic zak, begraven onder de hond.
Als ze de hond niet vernietigd hebben, of DNA materiaal bewaard hebben, zou er een vergelijk gemaakt kunnen worden.

De kans is natuurlijk heel klein. Ook omdat er DNA sporen vernietigd zijn.

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 13:08

ThreeFingers schreef:
@Jnien

De honden zullen niet meer leven, maar 1 van de honden lag begraven, daar hebben ze destijds de USB sticks gevonden. Die zaten in een plastic zak, begraven onder de hond.
Als ze de hond niet vernietigd hebben, of DNA materiaal bewaard hebben, zou er een vergelijk gemaakt kunnen worden.

De kans is natuurlijk heel klein. Ook omdat er DNA sporen vernietigd zijn.

Ik denk dat er relatief weinig bewijs gevonden is, wél heel veel sporen ;).
Maar ik snap simpelweg een aantal zaken niet.
Waarom wordt er geen reconstructie gedaan?
Waarom wordt er niet opnieuw DNA onderzocht?

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 13:32

Wie zegt dat hij die hond in 2007 in Portugal had? De USB stick is jaren later in Duitsand gevonden. Ik heb niks gehoord over in Portugal meegenomen hond. Ik weet niet eens of hij hier een hond had, ik weet alleen dat hij voor honden van een oude dame zorgde om die tijd.
Waar wil je mee vergelijken?

Kom eerst maar een met een bewijs van een ontvoering.
De ouders beweren dat ze ontvoerd moet zijn omdat het raam open was. Het raam heeft geen rol gespeeld. Dat is het enige dat we juist wel zeker weten.
Als ze niet zo dom waren om daar aan vast te houden, waren ze niet verdacht geweest. Want elk kind kan gewoon de straat op gaan en verdwijnen.
Hun eigen truc heeft ze juist de kop gekost.

Alle DNA sporen, meer dan 600, bestaan nog, goed opgeslagen. Wat vernietigd is, waren monsters ervan die ze naar het VK gestuurd hadden maar het oorspronkelijke materiaal is er allemaal nog.

Het DNA kan onderzocht. Maar op zich verteld dat nog niet de wie, wat, waar, waarom, wanneer en hoe, om het maar zo te zeggen.
Maar ik heb het idee, omdat dit onlangs op TV was hier, dat ze er wellicht mee aan de slag gaan. Ik denk dat Portugal niet, nooit meer, het achterste van de tong laat zien.

Dr Perlin´s aanbod om DNA codes te breken kan niet aangenomen omdat zijn methode niet geldig is in een rechtszaak en dus hebben ze er feitelijk niet veel aan.

Een reconstructie zal aantonen dat ze een aantal gewoon liegen dat ze barsten.
De Britten hebben een schattige gemaakt waar de McCanns wel aan mee wilde werken. Trowuens zelfs daar zie je al dat Gerry in een paniek schiet als Tanner het heeft over het lang wegblijven.
Maar de Portugezen hebben er ook een gemaakt, zonder hun hulp. En die hebben het gewoon over dat Payne of 30 seconden bij de deur heeft gestaan of 30 minuten bij ze binnen is geweest. En andere dingen doe niet kloppen, zoals Jane Tanner die zich ineens allerlei details herinnerd van kleding dat ze onmogelijk in het slechte licht gezien kan hebben en meer van dat.
Bij de Smith sighting heb je het nog over een hele familie die vlak langs de persoon is gekomen in goed licht.
En die man heeft zich nooit gemeld.

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 14:06

DNA verteld wel wie, vandaar dat ik niet zo goed snap dat het niet onderzocht wordt.
Maar DNA in het appartement geeft aan dat ze daar was en dat is natuurlijk logisch.

Wat ze uitermate verdacht maakt, vind ik dan, is dat ze bloed weg boent met bleekmiddel.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 14:14

Ja, precies want bloed van tegels gaat ook met schoon water of een sopje.

Wat niet onderzocht wordt? Welk DNA? Wat ze hier in het lab, in uitstekende conditie bewaard, hebben wordt echt wel weer onderzocht met de nieuwste technieken en ik verwacht zeer binnenkort, anders was het niet op TV geweest dat ze alles nog hebben en onderzocht kan worden.

Ik denk dat ze ook niet het hele onderzoek op het spel willen zetten voor dingen van buitenaf die achteraf wellicht gezien worden als illegaal en alles ongeldig maakt. Ik denk dat de PJ dondersgoed weet wat wel en niet verstandig is.
Bovendien, Portugal is echt geen achterlijk land. In 2004 was de beste CSI ter wereld die aan het lab in Coimbra verbonden is. Ze hebben ook nieuwe technieken. En wat ik zeg, ik den dat ze die ook wel gaan gebruiken.

En ze weten zelfs met de minder goede technieken dat Maddies DNA erbij zat in de kofferbak.
Gerry zei dat het door een ongewassen pyjama kan komen. ( Hij geeft daarmee ook meteen toe dat het haar DNA is...)
Dan hebben we dit over de pyjama...

https://www.youtube.com/watch?v=kkdrNMMANq8

In het kort en in het Nederlands.
Kate zegt dat ze Maddies pyjama had gewassen wegens een vlek en haar ´savonds weer aan had gedaan.
De pyjama waar ze dan in ontvoerd zou zijn.
Vervolgens zeggen ze dat de DNA in de auto van de ongewassen pyjama van Maddie geweest kan zijn...
Waarom was je een pyjama om de zelfde dag te dragen, als je nog een pyjama hebt?
En als er dan nog een pyjama vies is, waarom stop je die dan ook niet erbij in de machine?

Een van de Smiths zegt dat het kind iets met lange mouwen droeg...

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-20 14:52

Een dag na de verdwijning zijn er allerlei kleren van de McCanns -kinder kleding en volwassenen - in de was gegaan. Nu moet ik zeggen dat ik voor zo'n korte vakantie zelf nooit iets was, maar goed het zou kunnen. Vind het wel slordig dat ze dat hebben kunnen doen. Niet dat het wat geholpen zou hebben voor de lijklucht overigens

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 14:57

Ik weet niet hoe ze dat hadden kunnen voorkomen. Ze mogen niet zomaar dingen mee gaan nemen, daar moet toestemming voor gevraagd en dat gaat niet zonder goede reden.

Als ze dan alles gewassen hebben, waarom heeft Gerry het dan over de ongewassen pyjama van Maddie?
En de lijklucht is evengoed opgepikt, dus het heeft ze ook niet kunnen redden...

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 17:37

Lusitana schreef:
Wie zegt dat hij die hond in 2007 in Portugal had? De USB stick is jaren later in Duitsand gevonden. Ik heb niks gehoord over in Portugal meegenomen hond. Ik weet niet eens of hij hier een hond had, ik weet alleen dat hij voor honden van een oude dame zorgde om die tijd.
Waar wil je mee vergelijken?

Kom eerst maar een met een bewijs van een ontvoering.
De ouders beweren dat ze ontvoerd moet zijn omdat het raam open was. Het raam heeft geen rol gespeeld. Dat is het enige dat we juist wel zeker weten.
Als ze niet zo dom waren om daar aan vast te houden, waren ze niet verdacht geweest. Want elk kind kan gewoon de straat op gaan en verdwijnen.
Hun eigen truc heeft ze juist de kop gekost.

Alle DNA sporen, meer dan 600, bestaan nog, goed opgeslagen. Wat vernietigd is, waren monsters ervan die ze naar het VK gestuurd hadden maar het oorspronkelijke materiaal is er allemaal nog.

Het DNA kan onderzocht. Maar op zich verteld dat nog niet de wie, wat, waar, waarom, wanneer en hoe, om het maar zo te zeggen.
Maar ik heb het idee, omdat dit onlangs op TV was hier, dat ze er wellicht mee aan de slag gaan. Ik denk dat Portugal niet, nooit meer, het achterste van de tong laat zien.

Dr Perlin´s aanbod om DNA codes te breken kan niet aangenomen omdat zijn methode niet geldig is in een rechtszaak en dus hebben ze er feitelijk niet veel aan.

Een reconstructie zal aantonen dat ze een aantal gewoon liegen dat ze barsten.
De Britten hebben een schattige gemaakt waar de McCanns wel aan mee wilde werken. Trowuens zelfs daar zie je al dat Gerry in een paniek schiet als Tanner het heeft over het lang wegblijven.
Maar de Portugezen hebben er ook een gemaakt, zonder hun hulp. En die hebben het gewoon over dat Payne of 30 seconden bij de deur heeft gestaan of 30 minuten bij ze binnen is geweest. En andere dingen doe niet kloppen, zoals Jane Tanner die zich ineens allerlei details herinnerd van kleding dat ze onmogelijk in het slechte licht gezien kan hebben en meer van dat.
Bij de Smith sighting heb je het nog over een hele familie die vlak langs de persoon is gekomen in goed licht.
En die man heeft zich nooit gemeld.

Waarom steeds over die reconstructie waar de Mccanns niet aan mee willen werken?

Zelfs jij wilt geen eigen persoonlijke reconstructie geven..

Dat zal duidelijkheid geven.

Brückner had inderdaad die honden in Duitsland, hij reed echter regelmatig heen en weer, dus waarom zou hij destijds de honden niet mee genomen kunnen hebben?

Ik zeg niet dat het zo was!

Maar het vinden van vezels, kleding, pluisje van een kussentje in je auto, kunnen allemaal sporen richting dader zijn, enja zelfs honden haren, kunnen erg belangrijk zijn.

Een "open" discussie is hier onmogelijk.

Wanneer heeft Kate met Chloor schoongemaakt? Heeft ze dat zelf verteld?

Opzich vind ik bv een plek waar bloed, ontlasting, overgeefsel terecht is gekomen helemaal niet raar als je dat met chloor schoonmaakt.

Ook het wassen van kleding vind ik niet raar.

DNA in de vorm van haren, kunnen wel door kleding van Maddie in de huur auto terecht gekomen zijn. Bloed natuurlijk niet.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 17:44

De dag nadat je kind verdwenen is heb je toch wel wat anders aan je hoofd dan kleding wassen?

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 17:48

Babootje schreef:
Een dag na de verdwijning zijn er allerlei kleren van de McCanns -kinder kleding en volwassenen - in de was gegaan. Nu moet ik zeggen dat ik voor zo'n korte vakantie zelf nooit iets was, maar goed het zou kunnen. Vind het wel slordig dat ze dat hebben kunnen doen. Niet dat het wat geholpen zou hebben voor de lijklucht overigens

Inderdaad slordig dat ze dat hadden kunnen doen, zoals wel meer slordigheid..

Maar het kan zijn dat ze toen al wisten dat ze langer in Portugal gingen blijven, dus daarom de kleding moesten wassen?

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-20 18:24

ThreeFingers schreef:
Waarom steeds over die reconstructie waar de Mccanns niet aan mee willen werken?

Omdat dat het enige middel was dat nog licht op de zaak had kunnen schijnen. Het had ook meer inzicht kunnen geven over de gelegenheid die een ontvoerder misschien gehad zou hebben.
Let wel, een reconstructie had de McCanns ook kunnen vrijpleiten he? Dus dan vraag je je af, waarom geen medewerking. Als je niks te verbergen hebt, heb je toch ook niks te vrezen?
Het is echt, echt heel raar dat de ouders nergens aan willen hebben meewerken. Geen vragen beantwoorden, geen reconstructie. Als je dan toch je kind wil vinden....

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 19:52

Babootje schreef:
ThreeFingers schreef:

Omdat dat het enige middel was dat nog licht op de zaak had kunnen schijnen. Het had ook meer inzicht kunnen geven over de gelegenheid die een ontvoerder misschien gehad zou hebben.
Let wel, een reconstructie had de McCanns ook kunnen vrijpleiten he? Dus dan vraag je je af, waarom geen medewerking. Als je niks te verbergen hebt, heb je toch ook niks te vrezen?
Het is echt, echt heel raar dat de ouders nergens aan willen hebben meewerken. Geen vragen beantwoorden, geen reconstructie. Als je dan toch je kind wil vinden....

Als je als verdachte te kijk gezet word, ga je niet meewerken, omdat het ook vaak als tegen middel gebruikt word.

Neem nu de reconstructie van Jane Tanner, word constant als, "zus kan niet, zo kan niet"
Zegt ze tijdens het omhoog lopen, als ze langs Gerry loopt (die ook mee werkt aan de reconstructie) dat Kate mopperde, waar blijft hij nou?

Dit word ook keer op keer hier in dit topic, tegen de Mccanns gebruikt. Ondanks weinig licht, kun je heus een lichte broek van een donkere onder scheiden.
Maar nee de tegenhangers, gebruiken het TEGEN de Mccanns.

Dat Kate de vragen niet beantwoord is haar aangeraden door haar advocaat, want wat ze ook zegt, word door anti Mccanns tegen haar gebruikt.

Net als het niet beantwoorden, word als verdachtig gezien, dus altijd tegen hun.

Kate zegt, ze wil de deur verder dicht doen, maar die slaat vanzelf dicht, dus vreemd, ze gaat de kamer in, en het raam en rolluiken staan open enz enz

Hier in dit topic, word gezegd, dat het niet waar is, want Kate heeft ze zelf open gezet. Enz

En dat gebeurd natuurlijk niet alleen hier in het topic, maar over de hele wereld, door de anti Mccann Personen.

Ik wil hiermee niet zeggen dat de anti Mccann personen fout zitten, ze kunnen echt gelijk hebben!

Maar als ik me verplaats in de Mccanns kan ik ook handelingen goed begrijpen vanuit een ander denk punt.

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 22:57

Maar er is een wezenlijk verschil tussen wat hier in een topic be-discussieerd wordt en wat er officieel door politie onderzocht is.
En daar waar ‘gaten’ zijn in een tijdlijn zal zo ook in een reconstructie opgenomen worden.
Mij lijkt serieus waar dat je gewoon meewerkt als je niets te verbergen hebt!
En nee.. ik zeg niet dát de mccanns het gedaan hebben, maar ze hebben wél iets crusiaals te verbergen!

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 10:20

Ze pasten ook steeds hun verhaal aan naar waar ze achter kwamen dat gevonden was. Zo begonnen ze over vlees/vis in de auto en toen ze leerden dat de honden daar niet op reageerden en er DNA was gevonden van Maddie, was het ineens de ongewassen pyjama die ze in de hoek van de kofferbak gemikt(chucked) hadden.
Dan denk ik: er is iets verschrikkelijks gebeurd met je kind (hoe dan ook) en je gaat zo achteloos met haar spullen om? Ik snap dat je kapot bent en in een soort waas functioneert (hoewel Kate ging joggen), en omdat ze er uit moesten kan het inpakken natuurijk best chaotisch zijn gegaan, maar de spullen van je vermiste kind los in de kofferbak mikken?

En als ze in haar pyjama ontvoerd was, waarom hébben ze dan een ongewassen pyjama?
En als ze meerdere pyjamas mee had voor haar waarom moest ze dan die ene wassen om ´savonds weer aan te doen?

Maar nogmaals, gewoon een aangepast verhaal naar de bevindingen van de recherche en dat is gewoon altijd een teken van misleiding. Als je de waarheid verteld, veranderd je verhaal niet zo wezenlijk.

Over de druk van de McCanns, die vonden dat ze neregens verantwoordelijk voor waren.
https://www.gerrymccannsblogs.co.uk/pre ... 27t1qMs4gs

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 11:33

Precies.
En natuurlijk kun je altijd iets bedenken waarom ze het gedaan hebben in hun voordeel, maar zoveel dingen vind ik écht zeer vreemd.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-20 12:45

De auto stonk blijkbaar zo erg, dat ze hem langdurig 's nachts open hebben laten staan volgens een getuige daar in de buurt.
Als je biefstuk en garnalen zo stinken dat je de auto een aantal dagen open moet laten vanwege de stank dan denk ik dat het niet verstandig was om ze te eten. _O- _O-
Sterker nog, ik had ze nooit gekocht :D :D En je "dirty nappies" bij je eten leggen lijkt me ook niet zo verstandig.

https://www.9news.com.au/world/madelein ... f2a1ea1202

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 15:18

Babootje schreef:
De auto stonk blijkbaar zo erg, dat ze hem langdurig 's nachts open hebben laten staan volgens een getuige daar in de buurt.
Als je biefstuk en garnalen zo stinken dat je de auto een aantal dagen open moet laten vanwege de stank dan denk ik dat het niet verstandig was om ze te eten. _O- _O-
Sterker nog, ik had ze nooit gekocht :D :D En je "dirty nappies" bij je eten leggen lijkt me ook niet zo verstandig.

https://www.9news.com.au/world/madelein ... f2a1ea1202

Gaf jij juist eerder niet aan dat ze gecremeerd was?

Was het niet waarschijnlijk Gerry, die de Smiths zagen?

Als een auto zo sterk naar lijk ruikt :r

Waar was dat lijk dan voordat het in de auto vervoerd werd?

Dus kerk en de Smiths kunnen we weer uitsluiten?

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 15:25

Jnien schreef:
Precies.
En natuurlijk kun je altijd iets bedenken waarom ze het gedaan hebben in hun voordeel, maar zoveel dingen vind ik écht zeer vreemd.

De hele zaak is vreemd en chaotisch, er zijn inmiddels zo veel links en info, van bullshit, tot meer betrouwbaar, en daar moet je met je gezonde verstand doorheen filteren, er spelen nog veel meer factoren een rol.

Ook van wat wij op een bokt forum niks van weten.

Wat mij wel opvalt, aan de video's die ik natuurlijk regelmatig zie, dat bij Interview's, Kate haar "ik ben verdrietig" gezicht opzet. Zo komt het op mij over, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze schuldig zijn. In de loop der jaren, zal dat wel zo gegroeid zijn.

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 17:02

ThreeFingers schreef:
Jnien schreef:
Precies.

De hele zaak is vreemd en chaotisch, er zijn inmiddels zo veel links en info, van bullshit, tot meer betrouwbaar, en daar moet je met je gezonde verstand doorheen filteren, er spelen nog veel meer factoren een rol.

Ook van wat wij op een bokt forum niks van weten.

Maar je bent het toch met mij eens dat hun gedrag uitermate vreemd is?