russel schreef:Maar als ik aangeef dat een Speurhond niet sluitend bewijs is omdat er gebleken is dat er fouten zijn gemaakt en mensen onterecht hierdoor zijn veroordeeld, wordt ik ondergeschuffeld. Wat leer je dan? Dat ik niks mag zeggen want ik ben het niet eens met Lusitana, die blijft maar doorhameren dat de honden Het Summum zijn en zich niet kunnen vergissen. Dan vraagt iemand zich af hoe een sleutel kan ruiken?? Ook dat wordt weggebrult. En zo is het topic verzand in deze sfeer, maar doe je daar zelf niet aan mee???
Is ook niet waar, want dat heb ik in eerdere posts ook al aangegeven. In NL zijn ook een aantal mensen door verkeerd uitgevoerde procedure onterecht gevangen gezet. Het zal denk ik voor een rechter geen direct bewijs zijn maar (circumstantial evidence) een sterke aanwijzing, maar er is dus meer nodig.
Er is, zoals je zegt dus nog niks concreets (helaas en dat zeg ik niet omdat ik contra McCann ben, maar gewoon omdat ik heel graag wil weten waar Madeleine is). Ik wil er eigenlijk niet aan denken dat t niet tot een ontknoping komt (zitten we straks als oude grijze dametjes achter de compu).
Maar er zijn wel een boel tegenstrijdigheden, vreemde handelwijzen en leugentjes om bestwil.
Benieuwd of de vrienden van de McCanns ook lid zijn van de vrijmetselarij? Zou iets kunnen zeggen over het elkaar "indekken". Deze organisatie c.q broederschap heeft geheimhouding hoog in t vaandel en zo haar eigen regels.