Trump herkozen, gevolgen en follow up #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:52

Toch geloof ik niet direct dat 'de base' Vance als nieuwe leider zal accepteren. Want het stikt natuurlijk wel van de scheurtjes binnen de partij en binnen de MAGA's. Trump is een al decennia lang enorm gehypte media-persoonlijkheid met een enorm talent om de media en het volk te bespelen en een rad voor ogen te draaien.

Vance heeft die 'betovering' niet zo en ik zou zo ook niemand weten die dat wel heeft....

Ik vind dat idee van hartklachten wel interessant want dat is wel de voorspelling van degene die ook het iconische 'fight-fight-fight' moment met vuistje omhoog, voorspelde (zelfs nog voor Jan 6th) en daar toch wel enige credits mee verdiend heeft vind ik. Op een dag zou Trump weer een menigte toespreken, weer haat aanwakkeren met 1 of andere speech, en ineens naar zijn hart grijpen en dan nog wel in het ziekenhuis terechtkomen maar het zou wel 'einde verhaal' zijn. Of het een hartaanval of kogel zou zijn wist hij niet.

Ik vraag me af wanneer die Ghislain Maxwell nu eindelijk naar voren gaat komen in de media omdat zij natuurlijk prima moet weten wie er 'vies' zijn geweest samen met Epstein. Ik ben erg benieuwd naar haar verhaal en hoop niet dat zij ook ineens dood gevonden wordt....

Mungbean

Re: Trump herkozen, gevolgen en follow up #2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:58

Beetje een goedkoop polulistische voorspelling.
Het is een oude ongezonde overgewichtige kerel met veel vijanden. De kans dat die voor publiek om gaat is uiteraard hoog.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:07

Tja het was een onderdeeltje van een heel verhaal van een 'ik heb de toekomst gezien tijdens een bijna dood ervaring' en na het uitkomen van dat specifieke 'fight-fight-fight' moment met vuistje omhoog ga je je toch afvragen of zo iemand inderdaad ergens ingetapt heeft en de rest ook zal gaan gebeuren.

Hij had het ook over dat er hele grote sociale onrusten zouden ontstaan door deze man die alles overhoop zou halen, mensen de straat op, dat er serieuze gevechten zouden gaan ontstaan en veel ellende door hem veroorzaakt zou worden enzo.... Klonk allemaal nogal vergezocht destijds nog voor Jan 6th maar als je kijkt waar we nu zitten dan zijn we toch aardig onderweg in die voorspelling.

Kijk ik geloof niks klakkeloos ofzo, maar vind het wel interessant :)

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:21

Daarbij is Trump eerder het gevolg van sentimenten die al langer aan de gang zijn dan dat het door hen komt. Als hij omvalt is de beweging echt niet ineens foetsie.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:27

nps schreef:
Daarbij is Trump eerder het gevolg van sentimenten die al langer aan de gang zijn dan dat het door hen komt. Als hij omvalt is de beweging echt niet ineens foetsie.

Maar misschien is er dan wel een ander soort idee of beweging ontstaan of aan het ontstaan, zodat het wellicht anders kan gaan in de toekomst

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:17

Toevallig zit ik een podcast te luisteren met een ex CIA spy (John Kiriakou), daar kwam een nieuwtje voorbij over dat bepaalde gebieden nu bij een overmaking/opname vanaf 200 dollar, de IRS ingeseint moet worden (ofzoiets, snel geluistert, en een artikel erbij gezocht)
https://www.latimes.com/opinion/story/2 ... llance-200

Daar zullen niet allemaal Trump stemmers bij zitten, die daar last van krijgen, en ik weet niet of alle trump stemmers dit allemaal (dus dit plus andere zaken) verwacht hadden (maw of ze dat dan echt verdiend hebben)

die hele podcast is trouwens mega interessant, ook over Rusland en Epstein etc (ik kan niks op waarheid schatten, ik luister het verder gewoon)

Edit: Trump heeft een spiritual advisor.. Ik heb dit topic doorgezocht maar ben haar hier nog niet tegenkomen... dat kan toch niet? Had iemand van jullie al van haar gehoord? Het is echt bizar, deze dame :')

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:57

Van Wiki
Citaat:
Paula Michelle White-Cain (née Furr; born April 20, 1966) is an American televangelist, nationally known evangelical leader in the Charismatic movement, and longtime spiritual advisor to President Donald J. Trump. She also is married to famed rock and roll musician Jonathan Cain of Journey. Tupelo, Mississippi, U.S.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:03

Over Paula White is nog heel veel meer te vertellen, dikke oplichtster.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:09

Past goed bij Trump dus :)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:25

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:39

DubbelFun schreef:
Van Wiki
Citaat:
Paula Michelle White-Cain (née Furr; born April 20, 1966) is an American televangelist, nationally known evangelical leader in the Charismatic movement, and longtime spiritual advisor to President Donald J. Trump. She also is married to famed rock and roll musician Jonathan Cain of Journey. Tupelo, Mississippi, U.S.

Ja , ik heb er net in een podcast over gehoord, ik was verbaasd dat ze hier nog niet voorbij gekomen was :)

Ik heb dit echt gefascineerd zitten kijken
https://youtu.be/5w0kSkvusjI?si=ZvzKoWrJB3Fr8bGA

:+

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:00

Ik kan het niet eens lang kijken zo kompleet gestoord komt ze over.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:03

Ja ik kijk veel true crime enzo, dus ben iets gewend… :')