Trump herkozen, gevolgen en follow up #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-25 07:52

Toch geloof ik niet direct dat 'de base' Vance als nieuwe leider zal accepteren. Want het stikt natuurlijk wel van de scheurtjes binnen de partij en binnen de MAGA's. Trump is een al decennia lang enorm gehypte media-persoonlijkheid met een enorm talent om de media en het volk te bespelen en een rad voor ogen te draaien.

Vance heeft die 'betovering' niet zo en ik zou zo ook niemand weten die dat wel heeft....

Ik vind dat idee van hartklachten wel interessant want dat is wel de voorspelling van degene die ook het iconische 'fight-fight-fight' moment met vuistje omhoog, voorspelde (zelfs nog voor Jan 6th) en daar toch wel enige credits mee verdiend heeft vind ik. Op een dag zou Trump weer een menigte toespreken, weer haat aanwakkeren met 1 of andere speech, en ineens naar zijn hart grijpen en dan nog wel in het ziekenhuis terechtkomen maar het zou wel 'einde verhaal' zijn. Of het een hartaanval of kogel zou zijn wist hij niet.

Ik vraag me af wanneer die Ghislain Maxwell nu eindelijk naar voren gaat komen in de media omdat zij natuurlijk prima moet weten wie er 'vies' zijn geweest samen met Epstein. Ik ben erg benieuwd naar haar verhaal en hoop niet dat zij ook ineens dood gevonden wordt....

Mungbean

Re: Trump herkozen, gevolgen en follow up #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-25 07:58

Beetje een goedkoop polulistische voorspelling.
Het is een oude ongezonde overgewichtige kerel met veel vijanden. De kans dat die voor publiek om gaat is uiteraard hoog.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-25 08:07

Tja het was een onderdeeltje van een heel verhaal van een 'ik heb de toekomst gezien tijdens een bijna dood ervaring' en na het uitkomen van dat specifieke 'fight-fight-fight' moment met vuistje omhoog ga je je toch afvragen of zo iemand inderdaad ergens ingetapt heeft en de rest ook zal gaan gebeuren.

Hij had het ook over dat er hele grote sociale onrusten zouden ontstaan door deze man die alles overhoop zou halen, mensen de straat op, dat er serieuze gevechten zouden gaan ontstaan en veel ellende door hem veroorzaakt zou worden enzo.... Klonk allemaal nogal vergezocht destijds nog voor Jan 6th maar als je kijkt waar we nu zitten dan zijn we toch aardig onderweg in die voorspelling.

Kijk ik geloof niks klakkeloos ofzo, maar vind het wel interessant :)

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-25 09:21

Daarbij is Trump eerder het gevolg van sentimenten die al langer aan de gang zijn dan dat het door hen komt. Als hij omvalt is de beweging echt niet ineens foetsie.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-25 09:27

nps schreef:
Daarbij is Trump eerder het gevolg van sentimenten die al langer aan de gang zijn dan dat het door hen komt. Als hij omvalt is de beweging echt niet ineens foetsie.

Maar misschien is er dan wel een ander soort idee of beweging ontstaan of aan het ontstaan, zodat het wellicht anders kan gaan in de toekomst

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-25 15:17

Toevallig zit ik een podcast te luisteren met een ex CIA spy (John Kiriakou), daar kwam een nieuwtje voorbij over dat bepaalde gebieden nu bij een overmaking/opname vanaf 200 dollar, de IRS ingeseint moet worden (ofzoiets, snel geluistert, en een artikel erbij gezocht)
https://www.latimes.com/opinion/story/2 ... llance-200

Daar zullen niet allemaal Trump stemmers bij zitten, die daar last van krijgen, en ik weet niet of alle trump stemmers dit allemaal (dus dit plus andere zaken) verwacht hadden (maw of ze dat dan echt verdiend hebben)

die hele podcast is trouwens mega interessant, ook over Rusland en Epstein etc (ik kan niks op waarheid schatten, ik luister het verder gewoon)

Edit: Trump heeft een spiritual advisor.. Ik heb dit topic doorgezocht maar ben haar hier nog niet tegenkomen... dat kan toch niet? Had iemand van jullie al van haar gehoord? Het is echt bizar, deze dame :')

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-25 16:57

Van Wiki
Citaat:
Paula Michelle White-Cain (née Furr; born April 20, 1966) is an American televangelist, nationally known evangelical leader in the Charismatic movement, and longtime spiritual advisor to President Donald J. Trump. She also is married to famed rock and roll musician Jonathan Cain of Journey. Tupelo, Mississippi, U.S.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-25 17:03

Over Paula White is nog heel veel meer te vertellen, dikke oplichtster.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-25 17:09

Past goed bij Trump dus :)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-25 18:25

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-25 18:39

DubbelFun schreef:
Van Wiki
Citaat:
Paula Michelle White-Cain (née Furr; born April 20, 1966) is an American televangelist, nationally known evangelical leader in the Charismatic movement, and longtime spiritual advisor to President Donald J. Trump. She also is married to famed rock and roll musician Jonathan Cain of Journey. Tupelo, Mississippi, U.S.

Ja , ik heb er net in een podcast over gehoord, ik was verbaasd dat ze hier nog niet voorbij gekomen was :)

Ik heb dit echt gefascineerd zitten kijken
https://youtu.be/5w0kSkvusjI?si=ZvzKoWrJB3Fr8bGA

:+

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-25 19:00

Ik kan het niet eens lang kijken zo kompleet gestoord komt ze over.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-25 19:03

Ja ik kijk veel true crime enzo, dus ben iets gewend… :')

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-25 20:45

Mike Johnson heeft zojuist Congress op zomerreces gestuurd tot september zodat er niet gestemd kan worden over het openbaarmaken van de Epstein files. Ze hebben blijkbaar meer tijd nodig om trump z'n naam eruit te halen...

Oh ja, en Trump roept dat Obama landverraad heeft gepleegd. Het is onduidelijk of hij opdracht heeft gegeven om hem te laten vervolgen of dat dit nu alleen geroepen wordt als afleiding voor de epstein files.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-25 21:15

Ik hoorde toevallig wat over Obama in een podcast maar ik weet niet meer precies wat ze vertelden, iets met Obama en John Brennan van de CIA, en martelen.. zoiets. Ik weet niet meer precies hoe het verhaal ging.
(edit, niet dat Obama gemarteld heeft, maar er was toen een ontkenning dat de CIA martelde (door Bush), en toen deden ze het een beetje volgens Obaman, maar uiteindelijk mag dat helemaal niet)

Waarom zou Obama landverraad hebben gepleegd? Dat verteld het verhaal niet zeker?
Edit: ik heb het gegoogled, omdat hij gesuggeerd zou hebben dat Trump door de Russen gesteund werd ofzo?

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-25 21:47

Ja, dat is inderdaad niet helemaal duidelijk omdat Trump geen duidelijk verhaal onder woorden kan brengen, maar het zou te maken hebben met het Rusland verhaal en de verkiezing van 2016 die ze zouden hebben geprobeerd te 'stelen'.

De volgende target staat op Hillary, die ook betrokken zou zijn bij het verraad, maar daarnaast wellicht wat te maken zou hebben met de dood van Kennedy Jr (vliegtuigcrash), omdat zij vervolgens verkozen werd voor de NY senaatszetel.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-25 21:53

Wat grappig, toevallig tijdens het wandelen hoorde ik dus dat verhaal in een podcast, die podcast is van even geleden, maar die twee mannen (1 van de CIA en 1 andere) die hadden het inderdaad over dat toen Hillary / Obama Trump beschuldigde van heulen met de Russen, dat het het dichtst bij een .. jeemig hoe noemde ze dat nou.. nou ja overturning of government ofziets, was dan ooit in de USA. That was the closest to ... that America has ever been (zoiets zeiden ze). En dat er volgens de intellegence agencies geen enkel bewijs voor was, dus dat kan je dan niet zomaar roepen, dan moet je met bewijs komen, en dat was er niet.
Ik weet niet wat er van waar is, maar het verhaal an sich was heel interessant

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-25 22:58

https://www.foxnews.com/politics/obama- ... -statement

Er is een statement uitgebracht namens Obama:

"Out of respect for the office of the presidency, our office does not normally dignify the constant nonsense and misinformation flowing out of this White House with a response," Obama spokesman Patrick Rodenbush said in a statement. "But these claims are outrageous enough to merit one. These bizarre allegations are ridiculous and a weak attempt at distraction," Obama's spokesman continued. "Nothing in the document issued last week undercuts the widely accepted conclusion that Russia worked to influence the 2016 presidential election but did not successfully manipulate any votes."

He added: "These findings were affirmed in a 2020 report by the bipartisan Senate Intelligence Committee, led by then-Chairman Marco Rubio."

Ik vind het dan wel weer humor om Rubio te quoten. :=

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-25 23:41

Er zijn altijd mensen die het geloven, die denken waar rook is, is vuur.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 10:48

Cer schreef:
Waarom zou Obama landverraad hebben gepleegd? Dat verteld het verhaal niet zeker?
Edit: ik heb het gegoogled, omdat hij gesuggeerd zou hebben dat Trump door de Russen gesteund werd ofzo?

Trump ziet Obama als degene die leiding heeft gegeven aan de wat hij noemt "Russia Hoax". Het onderzoek naar Russische beïnvloeding tijdens tijdens de eerste verkiezing van Trump in 2026.
Het destijds door Rubio geleide onderzoek bevestigde Russische beïnvloeding maar geen bewijs dat er daadwerkelijk stemmen zijn gemanipuleerd.
Ik ben benieuwd waar Tulsi mee komt straks.

CNN komt met foto's van de bruiloft van Trump en Marla met Epstein als gast. :D
https://x.com/harryjsisson/status/1947795959707996376

Het lukt Trump maar niet zich te distantieren van Epstein.
Laatst bijgewerkt door Babootje op 23-07-25 11:09, in het totaal 2 keer bewerkt

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 10:57

Niet Melania, maar Marla :). Hij wisselt nog wel eens van vrouw.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 11:09

prompter schreef:
Niet Melania, maar Marla :). Hij wisselt nog wel eens van vrouw.

Klopt. Zijn banden met Epstein gaan ver terug. :D

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 11:30

Melania is zijn 3e vrouw.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 11:51

DubbelFun schreef:
Melania is zijn 3e vrouw.

Derde officiële vrouw :D

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 12:23

Van alle niet-offiële wil ik het aantal niet eens weten :)

Overigens komt er steeds meer mbt Epstein boven borrelen; trouwfoto van Trump waar Epstein bij was, Trump met (eigen) kinderen met Epstein.....