Cer schreef:Dit is vooralsnog het enige wat ik erover kan vinden (je kan gewoon googlen he)
"Volgens Het Parool, tegenwoordig het AD met een Amsterdams randje, heeft beoogd premier Geert Wilders ‘een column verspreid’ waarin zijn beoogde coalitiegenoot Pieter Omtzigt ‘een katholieke gluiperd’ wordt genoemd. Andere kranten hebben het bericht niet overgenomen en de bewuste column zou van de bekende oliebol Jan Dijkgraaf zijn, dus misschien is het allemaal niet waar, maar gezien de omgangsvormen van de beoogde premier kan ik mij goed voorstellen dat de heer Wilders een omschrijving van de heer Omtzigt als zijnde een katholieke gluiperd heeft geretweet en derhalve heeft toegejuicht."
wat mij opvalt "dus misschien is het allemaal niet waar", maar Max Pam vind het dan dus wel even nodig om er wat over te schrijven...
Daarom vraag ik naar de desbetreffende tweet. Iedereen kan iedereen wel beschuldigen, maar daar hou ik niet van.
Cer wat je andere vraag betreft over het probleem naar elders verplaatsen, dat is op heel veel plekken in Europa nog lang niet aan de orde.
Als ik kijk naar hier, dan zie ik hoe de jonge Nederlanders met hun ouders, met alle egards worden ontvangen en geholpen. Veel jongeren zoeken de stad op. Het boeren leven is een hard leven en ook een onzeker bestaan dat niet voor iedereen is weggelegd.
Nps ik vind 500 inwoners per vierkante meter meer als een mening! Vergelijk met 44 inwoners per vierkante kilometer in de Limousin!