Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ThreeFingers schreef:Jolien87 schreef:
Hier word ik zo boos van dat ik er wel om zou kunnen janken. Afschuwelijk en niet te bevatten.
Dit is realiteit!
Voor ons misschien respectloos, maar hun denken heel anders.
liesJ schreef:Allereerst wil.ik iedereen heel veel sterkte wensen in deze verschrikkelijke tijd. Hoe oneerlijk.
ik krijg het ook maar niet uit mijn hoofd.
Morgen ochtend moet ik op schiphol mijn vriendoophalen en zou graag bloemen brengen voor de slachtoffers. Is hier een plek voor op schiphol
Raponsje schreef:Dat is nu juist het spel.
Óf Poetin heeft geen invloed meer op de rebellen.
Óf Poetin speelt een dubbelspel, geeft opdrachten maar doet alsof hij helemaal niets kan.
Jolien87 schreef:Raponsje schreef:Op CNN zojuist "Separatists: "Haha, a lot of people now have new watches!"
Hier word ik zo boos van dat ik er wel om zou kunnen janken. Afschuwelijk en niet te bevatten.
Jolien87 schreef:Raponsje schreef:Op CNN zojuist "Separatists: "Haha, a lot of people now have new watches!"
Vjestagirl schreef:Ik werk zelf in de zorg en je moet grapjes maken, je moet soms bitterharde dingen zeggen die je niet meent, omdat je anders gek wordt. Het is een manier van omgaan met wat je ziet en wat je meemaakt.
N0a schreef:Poetin speelt denk ik een dubbel spel. Tot alle belastend bewijs verwijderd is..
geerke schreef:Het vliegtuig is donderdag neergestort,oorlogsgebied of niet....we hadden daar allang moeten zijn.In plaats van te bellen en te overleggen.Nederland is veel te afwachtend.
Denkt Rutte nu echt dat met zijn woorden op de persconeferentie de Oekrainers staan te trillen?
En die andere No-No in Kiev....Pffff...Wat een land.
gohya schreef:Rutte gaat helemaal nix doen! hij vind de handel met Rusland véél belangrijker dan die overleden mensen! hij doet wel dramatisch en emotioneel,maar hij meent er nix van.Kom op nou, alles draait toch alleen maar om geld.
R12312 schreef:gohya schreef:Rutte gaat helemaal nix doen! hij vind de handel met Rusland véél belangrijker dan die overleden mensen! hij doet wel dramatisch en emotioneel,maar hij meent er nix van.Kom op nou, alles draait toch alleen maar om geld.
Rutte KAN niets doen, das iets anders dat hij niets WIL doen. Wij zijn een te klein land om qua betekenis ook maar iets te doen in ons eentje.
Overigens hebben we niet voor niets een Minister van buitenlandse zaken. En die is daar!
R12312 schreef:Rutte KAN niets doen, das iets anders dat hij niets WIL doen. Wij zijn een te klein land om qua betekenis ook maar iets te doen in ons eentje.
Overigens hebben we niet voor niets een Minister van buitenlandse zaken. En die is daar!