JoAnn schreef:Zou het iets met de gevonden kleding te maken hebben?Ik hoop het. Misschien hebben ze een plek waar ze zouden kunnen zijn....Het kan van alles zijn!
moelly schreef:Ik zit klaar. Nu maar hopen dat het positief is voor het onderzoek.Ik ook, heb www.nos.nl open staan, de liveblog en www.nu.nl
Maar rond deze tijd zouden ze iets extra's bekend maken of begrijp ik dat verkeerd?Op nu.nl staat alleen maar dat ze ze niet gevonden hebben, maar iets meer weten?
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1001110 ... eding.html - ze hebben dus vooral ontdekt waar en wanneer hij de spanbanden gekocht heeft
XMandylover schreef:Ik denk dat de anderen misschien bij de kinderen zijnbrrrr...Hij heeft al half april deze aankoop gedaan, de kinderen kunnen echt overal zijn als hij het zo lang van te voren heeft uitgedacht
Hij heeft dus i.t.t. eerdere berichten/veronderstellingen van het gepinde bedrag niet die avond een deel uitgegeven aan dergelijke aankopen? Nog 3 missende spanbanden, 1 heeft hij voor zichzelf gebruikt. En twee vermiste kinderen. Typisch.Dit soort nieuws brengt - hoe minimaal ook - toch altijd een boel meer duidelijkheid. En toch ook weer een aantal nieuwe onbeantwoorde vragen.
Huh 3 spanbanden? Ik lees dat ie maar 2 gekocht heeft althans 2 sets? Edit: Zie het al en staat nog een aanvulling erbij zag ik net
XFiemoX schreef:Huh 3 spanbanden? Ik lees dat ie maar 2 gekocht heeft althans 2 sets? 2 per set, dus 4 totaal 1 was bij hem dus 3 zijn er vermist
Op welke zender komt er nou iets over op? Hoorde net steeds dat er om 13.00 iets over op tv zou komen maar zie nog niks?
Nou eerlijk is eerlijk als ze de jongens maar vinden... Allerliefst gezond en wel maar hoe dan ook....
Nu er nog 3 spanbanden zoek zijn, en nog meer kleding, ga ik helemaal denken dat het niet goed gaat komen voor de jongens.... Wat erg allemaal
Ze vliegen nu idd met de helicopter en F16 hierboven.Al is het nu net even rustig.Hopelijk vinden ze wat vandaag.