Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cassidy schreef:Batlow schreef:Cassidy, we mogen ons toch best afvragen hoe het zou gaan? Of ik of iemand anders het laat rusten moeten we zelf weten, maar er komt niks negatiefs voor in de posts (behalve dan die over de belastingcenten...) dus waarom? Daar is een forum juist handig voor, kan je er met elkaar over praten.
Heb je ooit al eens iets gehoord over "medisch geheim"? Het feit dat iemand de zoon is van de koningin doet daar geen afbreuk aan. Jij gaat het ook niet fijn vinden als je medische dossier op straat zou liggen. En dan maakt het niet uit of iemand een BN-er is, zoon van de koningin, of Jantje om de hoek. Het heeft geen pas, het is ons recht niet. Hoe nieuwsgierig je ook bent, meer willen weten gaat tegen de wet in.
Cassidy schreef:Het ongeluk is op 17 Februari geweest.
Zijn we niet inmiddels over de 3 maanden heen?
Waarom kunnen jullie dit topic niet laten rusten? Hoe nieuwsgierig je ook bent, laat los, het gaat je niets aan.
Het topic iedere keer weer omhoog hengelen vind ik onrespectvol.
mika11 schreef:Maar van Jantje om de hoek worden er ook geen kranten vol geschreven als die een ongeluk krijgt.
Dat hoort er nu eenmaal bij als je tot de koninklijke familie behoort.
Daarom is het logisch dat mensen geïnteresseerd zijn.
Volgens mij is dat niet tegen de wet.
mika11 schreef:Maar van Jantje om de hoek worden er ook geen kranten vol geschreven als die een ongeluk krijgt.
Blacky94 schreef:mika11 schreef:Maar van Jantje om de hoek worden er ook geen kranten vol geschreven als die een ongeluk krijgt.
En daarom vind ik het enigszins ook hypocriet. Hartstikke leuk dat mensen geïnteresseerd zijn in hoe het nu met hem gaat, vraag ik me eerlijk gezegd ook wel af nu ik dit topic voorbij zie komen, maar wanneer het een doodnormale burger is hoor je er niemand over. Ik geloof dat er vlak daarvoor of vlak daarna nog een paar mensen waren omgekomen door die/een lawine, maar niemand die je daar over hoort. Tuurlijk, het is hartstikke vervelend voor Friso en zijn familie en vrienden, maar alsof dat voor die andere mensen niet hetzelfde geldt die nu een dierbare zijn verloren of waarvan er misschien ook nog wel een dierbare in coma ligt. Daar hoor je alleen niemand over...