Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iddel schreef:Ik vind het belachelijk dat je uit respect voor de slachtoffers en nabestaanden een feest niet cancelt, omdat je bang bent voor rellen.
Als ik op zo'n feest zou zijn en het zou afgelast worden, zou ik daar alleen maar begrip voor hebben. Snap niet dat er tuig tussenzit dat dan gaat lopen rellen. Respectloos
Muurp schreef:Even een update van deze kant.
Vriendin is inmiddels thuis. Toen ik naar haar toeging barstte ze in tranen uit en begon ze (voor de zoveelste keer..) te hyperventileren. Inmiddels is er iemand van slachtofferhulp naar haar toe gekomen..
Ze stond nog geen 10 meter bij het hek vandaan waar de auto op inreed.
Damn..
Nessah schreef:héé.. bron?
Polivy schreef:Sterkte voor je vriendin Muurp. Goed dat slachtofferhulp is ingeschakeld. Hier zal ze nog wel even last van houden vrees ik.
Iddel schreef:In Rotterdam was er toch ook al sprake van een aantal relletjes, omdat het één en ander werd afgelast.
Ik vind dit gewoon niet gepast. Bovendien heb je die drukte nu toch ook?
Sammie schreef:Iddel schreef:Ik vind het belachelijk dat je uit respect voor de slachtoffers en nabestaanden een feest niet cancelt, omdat je bang bent voor rellen.
Als ik op zo'n feest zou zijn en het zou afgelast worden, zou ik daar alleen maar begrip voor hebben. Snap niet dat er tuig tussenzit dat dan gaat lopen rellen. Respectloos
Juist dat toont idd aan dat die lui geen fatsoen hebben, verwend zijn en geen normen en waarden hebben. Dat geldt trouwens ook voor 528 zegt weer zal over die radiozender.. maar zal wel eerder met geld te maken hebben denk ik zo
Puissance schreef:Goed bezig..
We kunnen weer trots zijn op ons Nederland.
Ik schaam me diep voor die meneer.
Dat je zoiets in je hoofd kunt halen.
areke schreef:Iddel schreef:Ik vind het belachelijk dat je uit respect voor de slachtoffers en nabestaanden een feest niet cancelt, omdat je bang bent voor rellen.
Ik vindt het niet belachelijk, er wordt dan ook gekenen naar de veiligheid van andere mensen (zoals jij die er begrip voor zouden hebben)
Er kunnen alleennog maar meer gewonden of misschien zelfs wel doden vallen.
Ze hebben het programma aangepast en verkort, en sommige artiesten hebben ook afgezegd.
Niet iedereen reageerd begripvol, dat was wel te merken toen er werd omgeroepen dat de toppers niet kwamen.