Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lusitana schreef:Achteraf staat dat van de telefoon en vuilnis ook op de site van de krant, dus hier de link:
http://www.24horasnewspaper.com/mostranews.php?id=7520
sarabande schreef:\russel schreef:De Portugese pers weet daar wel weer een andere draai aan te geven, maar ze zitten inmiddels al in Engeland en is de eerste hand dan niet vandaar? Portugal heeft niet meer de primeur.
Goh is het een wedstrijd geworden.
In Portugal loopt een onderzoek, wat daarvan naar buiten komt krijgen wij uit de eerste hand vertaalt en nogal veel mensen in dit topic waarderen dat.
De duurste advocaten werken vaak voor de grootste boeven, dan komen zij ook fijn in de publiciteit want ze zijn meestal nogal ijdel, dus zeggen ze zelfs dat ze het gratis doen, dat is ook weer een leuke publiciteitsstunt.
Kate en Gerry gingen wekenlang s avonds eten en lieten de 3 kinderen die ze met zoveel moeite gekregen hadden alleen, dat vinden een heleboel mensen die zelf kinderen hebben geen fijn gedrag, vandaar dat het aanvankelijke mededogen in een zekere reserve tegenover de ouders omsloeg, zeker na alle kermis daarna.
Om mensen hier voortdurend aan te vallen die die reserve tegen de ouders hebben, lijkt me weinig te maken hebben met het onstane topic dat nu over wel of niet bewijzen gaat.
Begin dan een eigen topic, b.v. is Kate schuldig????
russel schreef:[Ow dus ik zit in een topic waar mensen alleen met dezelfde mening mogen praten? Elkaar lekker mogen ophitsen met roddelpers verhalen en kennelijk die als waarheid beschouwd moeten worden??? Trouwens in mijn ogen is Kate helemaal NOG niet schuldig. Ik denk graag voor mijzelf en beoordeel graag zelf, kennelijk doet niet iedereen dat en belicht ik een andere kant.
Maar Sarabande zeg het maar hoor, als we allemaal graag achter Lusitana aan willen hollen met de tabloidverhalen, omdat niemand de prive thuis heeft en graag speculeert, dan is dit een leuk HS topic geworden en dan haak ik af. Vraag de mod het maar te verplaatsen.
russel schreef:Kennelijk wil niemand iets anders lezen. Idd loopt iedereen achter een ander aan, Katiavl jouw mening in deze zaak heb je al meermalen duidelijk gemaakt, kennelijk blijf je daar in volharden. Allemaal voor zoete koek slikken.
Heb je de link gelezen? Kan je lezen welke krant het is. Vertalingen van een onbekend blad is kennelijk nogal boeiend zeker als het sensationeel is, over objectieviteit kan men niet spreken in dit topic.
faye schreef:Russel zoekt helemaal geen onenigheid. Feit is gewoon dat in dit topic, waarin nota bene over pro en contra kranten gesproken wordt, alles wat tegen kate is bejubeld wordt, en alles wat voor ze pleit minachtend wordt afgedaan.
Er is geen sprake van enige objectiviteit, is ook een stuk miner spannend natuurlijk
En sommige mensen geloven niks, alleen hun eigen nonsens
sarabande schreef:Ik zou het feit dat iemand een andere mening heeft dan ik geen nonsens noemen, dat is nogal een zwaktebod.
katiavl schreef:faye schreef:Russel zoekt helemaal geen onenigheid. Feit is gewoon dat in dit topic, waarin nota bene over pro en contra kranten gesproken wordt, alles wat tegen kate is bejubeld wordt, en alles wat voor ze pleit minachtend wordt afgedaan.
Er is geen sprake van enige objectiviteit, is ook een stuk miner spannend natuurlijk
Tuurlijk, maar goed wat jij wilt geloven, ik kan het me echt niet meer aantrekken.
Wat een heel leuk topic was, om nieuwe dingen te leren over forensisch onderzoek en dna technieken, en gewoon lekker discussieren is nu echt niet meer voor mij.
Heb altijd gezegd dat ik neutraal sta, niemand aangevallen voor hun keuzes, en ik word beschuldigd van dat, terwijl er telkens wel zo iets word beschreven naar iemand anders toe?
katiavl schreef:faye schreef:Russel zoekt helemaal geen onenigheid. Feit is gewoon dat in dit topic, waarin nota bene over pro en contra kranten gesproken wordt, alles wat tegen kate is bejubeld wordt, en alles wat voor ze pleit minachtend wordt afgedaan.
Tuurlijk, maar goed wat jij wilt geloven, ik kan het me echt niet meer aantrekken.
Wat een heel leuk topic was, om nieuwe dingen te leren over forensisch onderzoek en dna technieken, en gewoon lekker discussieren is nu echt niet meer voor mij.
Heb altijd gezegd dat ik neutraal sta, niemand aangevallen voor hun keuzes, en ik word beschuldigd van dat, terwijl er telkens wel zo iets word beschreven naar iemand anders toe?
russel schreef:Maar Sarabande zeg het maar hoor, als we allemaal graag achter Lusitana aan willen hollen met de tabloidverhalen, omdat niemand de prive thuis heeft en graag speculeert, dan is dit een leuk HS topic geworden en dan haak ik af. Vraag de mod het maar te verplaatsen.