Biebz schreef:Staat nu ook al foto op met waar het lijk zou moeten liggen![]()
Dat zet je er toch niet op....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Indien de rechercheurs weg gaan en de schouwarts er is dan kunnen ze dit wel zeggen maar een schouwarts komt om te schouwen, dus het lichaam zal echt wel gevonden zijn.
bigone schreef:Indien de rechercheurs weg gaan en de schouwarts er is dan kunnen ze dit wel zeggen maar een schouwarts komt om te schouwen, dus het lichaam zal echt wel gevonden zijn.
Laura_ schreef:Zou het dan toch.. arme anne en arme nabestaanden..
Ik las hier in het topic dat een jeugdvriend of iemand met hem had gesoroken en dat die zou hebben gezegd als ik een moord pleeg zou ik het lichaam daar verstoppen en dat een moord voor hem nog een soort doel zou zijn... bizar hoe ontspoord je moet zijn.. wss is die er nog trots op ook net zoals bij de verkrahtingen....
SusanH schreef:Zijn er dan serieus mensen die daar langs de weg staan om dit soort zaken in de gaten te houden en te twitteren? Voelt heel dubbel, ja het is fijn als er duidelijkheid komt maar het riekt ook enorm naar sensatiezoekerij. Laat de mensen daar in alle rust hun werk af maken. De politie komt vanzelf met een verklaring als er meer duidelijkheid is. Die foto van het AD vind ik ook veel te ver gaan.