xJennifx schreef:In filmpjes zie je dat de separatisten kruisjes slaan voor de slachtoffers, en mensen goed te woord staan.
En zelf dat kan een act zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SAKKIA schreef:xJennifx schreef:In filmpjes zie je dat de separatisten kruisjes slaan voor de slachtoffers, en mensen goed te woord staan.
En zelf dat kan een act zijnDie mensen weten ook dondersgoed dat ze op die manier de wereld overgaan. Zieltjes winnen is goed voor de reputatie
Raponsje schreef:Er staan tientallen filmpjes op internet van de rebellen waarbij ze heen duidelijk mensen weg sturen en zeggen dat als je niet doet wat ze zeggen ze actie zullen ondernemen.
N0a schreef:R12312 schreef:Ik geloof dat ik het ook op een zuipen zou zetten als ik daar zou rondlopen.
Ik zou het niet eens over mijn hart kunnen verkrijgen om aan persoonlijke spullen te zitten van mensen die een paar meter verder levenloos in het veld liggen..
N0a schreef:R12312 schreef:Ik geloof dat ik het ook op een zuipen zou zetten als ik daar zou rondlopen.
Ik zou het niet eens over mijn hart kunnen verkrijgen om aan persoonlijke spullen te zitten van mensen die een paar meter verder levenloos in het veld liggen..
HorseLove28 schreef:Maar meteen zeggen dat die seperatisten sneu zijn is ook wel weer wat, je weet niet hoe ze zich nu voelen of wat dan ook. En dat ze het vliegtuig hebben neergeschoten hoeft niet meteen te zeggen dat ze geen hart hebben, het blijven mensen en die raket is niet bewust gericht op vlucht mh17.
vuurneon schreef:Laat ik het zo zeggen; ik hoop van harte dat wij nooit in die situatie komen te zitten. Want ik weet oprecht niet wat ik zou doen als ik daar zou wonen en niets meer heb. Wat heb ik te verliezen als ik kijk of er bv nog geld in de koffers zit? Je bent het belangrijkste al kwijt; je veiligheid en een goed bestaan opbouwen is voor de gewone burger ook moeilijk. Als ik met die vondsten weer voor eten kon zorgen voor mijn gezin, dan tja... Ik ben een mens, ik ben een opportunist. Ik durf niet te zeggen, want ik weet goddank niet hoe het is om daar te leven.
vuurneon schreef:Als alles is verloren, is er alleen wat te winnen.
De een zijn dood is de ander zijn brood, dat zegt men niet voor niets.
De burgers zijn nu keihard getroffen: zowel door de oorlog als nu door deze ramp. Want voor hun is er geen hulp
vuurneon schreef:Als alles is verloren, is er alleen wat te winnen.
De burgers zijn nu keihard getroffen: zowel door de oorlog als nu door deze ramp. Want voor hun is er geen hulp
Raponsje schreef:vuurneon schreef:Als alles is verloren, is er alleen wat te winnen.
Die burgers die kwamen rouwen voor Nederland en bloemen neerlegden terwijl ze al zo weinig hebben en bloemen ontzettend duur zijn daar nu.
Tendance schreef:Maar als dit Russische separisten zijn en dus pro Rusland, waarmee misschien aangenomen kan worden ook pro Poetin?
Dan is het toch raar, dat als hij zegt dat er toegang moet komen, dat ze hier dan tegenin gaan?!