Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
studiemiep schreef:ik denk als er iets positief te melden zou zijn..dat dit dan ook meteen naar buiten zou komen (geen nieuws lijkt mij in dit geval ook slecht nieuwds) maw geen verandering/(of iig verbetering van zijn conditie)
Cassidy schreef:Het ongeluk is op 17 Februari geweest.
Zijn we niet inmiddels over de 3 maanden heen?
Waarom kunnen jullie dit topic niet laten rusten? Hoe nieuwsgierig je ook bent, laat los, het gaat je niets aan.
Het topic iedere keer weer omhoog hengelen vind ik onrespectvol.
marjoleinft schreef:Gaat ons wel aan, zijn ook onze centen die erin gestopt worden.
Cassidy schreef:Het ongeluk is op 17 Februari geweest.
Roosch schreef:Ik vind er niks respectloos aan als mensen interesse tonen hoe het gaat met iemand die gewond is geraakt, maar ik vind het wel respectloos als het is om bovenstaande reden.
mika11 schreef:Cassidy schreef:Het ongeluk is op 17 Februari geweest.
Ja, allang.
Daarom zou ik best willen weten, of hij inderdaad weer onderzocht is.
Gewoon, omdat toen het gebeurde, iedereen mee leefde en de familie dat ook op prijs stelde.
Dan is het logisch dat je interesse houdt, hoe het verder gaat.
marjoleinft schreef:Gaat ons wel aan, zijn ook onze centen die erin gestopt worden.
Batlow schreef:Cassidy, we mogen ons toch best afvragen hoe het zou gaan? Of ik of iemand anders het laat rusten moeten we zelf weten, maar er komt niks negatiefs voor in de posts (behalve dan die over de belastingcenten...) dus waarom? Daar is een forum juist handig voor, kan je er met elkaar over praten.