Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hannanas schreef:Ik zou willen dat wij zo’n vlotte koning of president hadden!
Wat een heerlijke gozer. Hij kan beter dansen dan menig mens. Dank voor het delen van het filmpje
Citaat:Hoe ontwikkelt de oorlog in Oekraïne zich?
Hoe gaat het nu verder met de oorlog in Oekraïne? Defensiedeskundige Bob Deen vertelt wat de vervolgstappen kunnen zijn.
kiki1976 schreef:Op de site van NOS bij het live blog staat een gesprek met Bob Deen, best interessant om te horen.
Hoe en wat ze bepaalde gebieden strategisch in wilde nemen en waarom
Helaas kan ik die filmpjes niet hierheen delen.Citaat:Hoe ontwikkelt de oorlog in Oekraïne zich?
Hoe gaat het nu verder met de oorlog in Oekraïne? Defensiedeskundige Bob Deen vertelt wat de vervolgstappen kunnen zijn.
Dinopino schreef:Begrijp het, er bestaat maar een waarheid. Trek me terug.
Phonix schreef:Toen ik klein was in Noorwegen liet de overheid ons zien waar we zou kunnen gaan als er oorlog kwam. Heb jullie dat hier in Nederland?
Kamers voor bomben zeg maar. Ze hebben net een overzicht gemaakt in mijn gemeente daar, waar je kunt onderduiken als er bomben zou komen.
Dinopino schreef:Begrijp het, er bestaat maar een waarheid. Trek me terug.
Phonix schreef:Toen ik klein was in Noorwegen liet de overheid ons zien waar we zou kunnen gaan als er oorlog kwam. Heb jullie dat hier in Nederland?
Kamers voor bomben zeg maar. Ze hebben net een overzicht gemaakt in mijn gemeente daar, waar je kunt onderduiken als er bomben zou komen.
Citaat:Heeft Nederland schuilkelders?
Afbeeldingsresultaat voor schuilkelder nederland
Officieel zijn er in Nederland geen openbare schuilkelders meer. Halverwege de jaren tachtig, na afloop van de Koude Oorlog, zette het ministerie van Binnenlandse Zaken een streep onder het schuilkelderbeleid.
kiki1976 schreef:Beetje jammer weerCitaat:Heeft Nederland schuilkelders?
Afbeeldingsresultaat voor schuilkelder nederland
Officieel zijn er in Nederland geen openbare schuilkelders meer. Halverwege de jaren tachtig, na afloop van de Koude Oorlog, zette het ministerie van Binnenlandse Zaken een streep onder het schuilkelderbeleid.
Hannanas schreef:Nederland heeft niets meer.
Ja een paar oude musea, zoals de kazematten enzo, zou je mensen in kunnen stoppen. En de grotten bij Maastricht denk ik.
Zie link:
https://www.cultureelerfgoed.nl/onderwe ... ude-oorlog
Ayasha schreef:België zou spontaan haar gehele regering kwijt zijn in een gelijkaardige situatie.Ze zouden dan wel met een economy vliegtuig moeten komen ipv een militair gezien de hoeveelheid mensen die ze moeten op pikken.