Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Michael P. blijft 14 dagen langer vast zitten: https://www.rechtspraak.nl/Organisatie- ... itten.aspx
SusanH schreef:Zijn er dan serieus mensen die daar langs de weg staan om dit soort zaken in de gaten te houden en te twitteren? Voelt heel dubbel, ja het is fijn als er duidelijkheid komt maar het riekt ook enorm naar sensatiezoekerij. Laat de mensen daar in alle rust hun werk af maken. De politie komt vanzelf met een verklaring als er meer duidelijkheid is. Die foto van het AD vind ik ook veel te ver gaan.
SusanH schreef:Zijn er dan serieus mensen die daar langs de weg staan om dit soort zaken in de gaten te houden en te twitteren? Voelt heel dubbel, ja het is fijn als er duidelijkheid komt maar het riekt ook enorm naar sensatiezoekerij. Laat de mensen daar in alle rust hun werk af maken. De politie komt vanzelf met een verklaring als er meer duidelijkheid is. Die foto van het AD vind ik ook veel te ver gaan.
CharmingS schreef:SusanH schreef:Ik snap dat dus echt niet. Mijn vader is jarenlang ambulanceverpleegkundige geweest. De gastjes met scanners thuis waren soms nog eerder op de plek van het ongeval als de hulpdiensten.
Niks mis mee als ze dan ook te hulp schieten toch
bigone schreef:Mocht Anne gevonden zijn(waar ik nu niet meer aan twijfel) dan hoop ik heel erg dat er zo veel overtuigend bewijs op haar lichaam word gevonden dat de dader nooit meer los komt.
Citaat:Onderzoek in de omgeving van het Nulderpad #Zeewolde is nog steeds aan de gang. Als er ontwikkelingen zijn communiceren we dit. #AnneFaber
Jannepauli schreef:vibabu schreef:
Nah, of je er nou met je neus bovenop zit of dat je afwacht wat een ander twittert...
De drijfveer is precies eender: nieuwsgierigheid of in het beste geval medeleven.