Emmaa_ schreef:En ik hoop dat dat blijft gebeuren. Ik hoop echt dat mensen blijven opstaan tegen Trump en zijn administratie.
Ik hoop het ook.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Drifter schreef:Was net op tijd voor het inzweren... zwaar gevoel ook hier toch wel.
Toespraak is ook best "meh". Dit is nou niet bepaald het moment om weer even je verkiezings tekst te herhalen over hoe slecht amerika ervoor staat volgens jou.
Drifter schreef:Was net op tijd voor het inzweren... zwaar gevoel ook hier toch wel.
Toespraak is ook best "meh". Dit is nou niet bepaald het moment om weer even je verkiezings tekst te herhalen over hoe slecht amerika ervoor staat volgens jou.
Cinderella schreef:Dankjewel Obama.
Om vervolgens te vertellen dat het volk eindelijk de macht terug krijgt en wat er niet goed ging.
Electra63 schreef:Cinderella schreef:Dankjewel Obama.
Om vervolgens te vertellen dat het volk eindelijk de macht terug krijgt en wat er niet goed ging.
Hij vergeet even dat hij, zijn kinderen en schoonzoon en al zijn politieke medestanders juist het etablissement is![]()
Een republikeinse multi-miljonair die de macht en geld terug geeft aan het volk.
Ik vraag me af wat de Republikeinen hiervan vinden.