Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vera schreef:... Enne gelukkig is het niet Roemer geworden met zijn steenkolen Engels, dan hadden we pas echt internationaal voor paal gestaan
Citaat:Praten met dieren is geen gave maar wel een gift.
Vera schreef:Precies, kijk maar op de internationale krantensites; Wilders is het nieuws. Goede reclame voor Nederland.
Rutte is IMO een prima ambassadeur voor Nederland, beste die we in jaren hebben gehad.
Lante schreef:@Vera; omdat...........?
Ik baal van de VVD, echt; mensen met een beperking of in de lagere inkomensgroepen kunnen wel inpakken.
Rutte heeft de afgelopen jaren niks bereikt van nut, de tweede kamer was 1 grote poppenkast steeds.
Schiet mij maar lek, maar ik snap het niet.
Lante schreef:@Vera; omdat...........?
Ik baal van de VVD, echt; mensen met een beperking of in de lagere inkomensgroepen kunnen wel inpakken.
Rutte heeft de afgelopen jaren niks bereikt van nut, de tweede kamer was 1 grote poppenkast steeds.
Schiet mij maar lek, maar ik snap het niet.
Berdien schreef:Vera schreef:Precies, kijk maar op de internationale krantensites; Wilders is het nieuws. Goede reclame voor Nederland.
Rutte is IMO een prima ambassadeur voor Nederland, beste die we in jaren hebben gehad.
Helemaal eens. Internationaal staan we eindelijk eens een keer niet voor schut met steenkolen Engels of stuntelende premiers.
En ik vind het niet zo vreemd dat de VVD als grootste eruit is gekomen. Mede dankzij de VVD heeft NL het, gezien de omstandigheden, helemaal niet zo slecht gedaan. Makkelijke tijden zullen het wellicht niet worden, maar we hebben hier nog geen Griekse, Ierse of Spaanse praktijken. Mede daarom heb ik voor VVD gestemd, die vond ik het meest realistisch in hun plannen om NL door de komende tijden heen te loodsen.
ceasario schreef:Vera schreef:... Enne gelukkig is het niet Roemer geworden met zijn steenkolen Engels, dan hadden we pas echt internationaal voor paal gestaan
Heb je het engels van Merkel gehoord..Nooit gehoord..Die spreekt alleen maar Oost-Duits.
en dan de Fransen..Citaat:Praten met dieren is geen gave maar wel een gift.
Vera schreef:[Citaat:Praten met dieren is geen gave maar wel een gift.
De laatste quote vind ik behoorlijk misplaatst, ik weet niet wat je er mee wilt zeggen maar het raakt kant nog wal en heeft niets met politiek te maken...
Berdien schreef:Vera schreef:Precies, kijk maar op de internationale krantensites; Wilders is het nieuws. Goede reclame voor Nederland.
Helemaal eens. Internationaal staan we eindelijk eens een keer niet voor schut met steenkolen Engels of stuntelende premiers.
En ik vind het niet zo vreemd dat de VVD als grootste eruit is gekomen. Mede dankzij de VVD heeft NL het, gezien de omstandigheden, helemaal niet zo slecht gedaan. Makkelijke tijden zullen het wellicht niet worden, maar we hebben hier nog geen Griekse, Ierse of Spaanse praktijken. Mede daarom heb ik voor VVD gestemd, die vond ik het meest realistisch in hun plannen om NL door de komende tijden heen te loodsen.
gummie schreef:Lante schreef:de rijken worden rijker en de mensen met weinig hebben straks niks meer, gefeliciteerd ....
Dat fabeltje hebben we nu tijdens iedere verkiezing al aangehoord.... En tot nu toe bleek er niets van waar. Die kloof tussen arm en rijk is hier niet zo groot als je wilt doen vermoeden.
gummie schreef:Dat fabeltje hebben we nu tijdens iedere verkiezing al aangehoord.... En tot nu toe bleek er niets van waar. Die kloof tussen arm en rijk is hier niet zo groot als je wilt doen vermoeden.