hutch84 schreef:Heino schreef:Ik denk dat Hutch bedoelt dat er ook mensen zijn met taalproblemen (bvb dyslexie) die dus vrij weinig aan hun manier van schrijven kunnen doen... Dat het niet altijd een kwestie van extra taalonderwijs is.
inderdaad ik zie dus niet dat ik vb een woord aan elkaar schrijf of dat ik een letter achter de ander plak schrijf ik op papier heb ik dit niet en dat heeft niets met snelheid te maken van type ik zie het niet en dus vond ik de reactie van haar kwetsend niet nagedacht en na mijn idee omdat het een tegenstemmer was van wilders en ik een voor stemmer( en dan is het niet leuker om op schrijf fouten in te gaan op deze teks het ik dus 10 minuten zitten staren om fout loos te schrijven voor jullie)
Spelfouten zijn echt niet zo erg, kan gebeuren als je dyslexie hebt. Maar een punt aan het eind van een zin en een hoofdletter aan het begin van een nieuwe zin zou erg helpen om alles leesbaar te maken. Ik heb nog nooit gehoord van een aandoening waarbij je geen punt aan het eind van een zin kunt plaatsen. Voor jouzelf is het vast ook gemakkelijker om terug te lezen als je weet waar elke zin ophoudt.