Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoe_97 schreef:Dat heeft niets met bangmaker te maken, maar met veiligheid van iedereen. Als iedereen denkt zoals jij dan loopt daar veel meer volk rond en is het moeilijker snel in te grijpen.
Daarbij is Hoeilaart Vlaams gewest en niet Brussels gewest (of denk ik nu zo verkeerd?) dus daar geld niveau 4 helemaal niet...
Hij is eergisteren nog in Brussel gezien daarom denken ze dat.
Somebitch schreef:Abdeslam werd gezien bij de aanslagen in Parijs. Hij komt uit Brussel en kreeg van twee vrienden een lift terug naar de Belgische hoofdstad. Sindsdien is hij niet meer gezien.
Hij is dus niet meer gezien Volgens de media..
Zoe_97 schreef:Somebitch schreef:Ah ok nieuws heb ik nog niet gezien. Nouja morgen is het misschien weer helemaal anders.. Maar die gozer zou toch gek zijn als hij nog in Brussel rond zou lopen? Ja gek is hij sowieso maar..
Die gozer is niet de enige terrorist...
Ik snap niet dat mensen nog naar Brussel gaan als ze daar niet perse moeten zijn als door de ministers gevraagd word dit niet te doen voor de veiligheid.
Varekaj schreef:Volgend weekend gaat de kerstmarkt in Brussel open als ik me niet vergis. Dat gaat ook nog lollig worden.
Hier en daar zie ik dingen langskomen dat Salah zichzelf niet zou durven aangeven omdat hij bang is voor wraakacties van IS tegen zijn familie. Hij zou namelijk zijn taak niet volbracht hebben, aangezien er bij het opeisen werd gesproken over aanslagen in District 18 in Parijs, maar die hebben niet plaatsgevonden die bewuste vrijdag. Het is wél de plek waar de vrienden van Salah hem hebben opgepikt volgens gsm-signalen/gesprekken vanaf zijn mobiel. Dus er wordt gegokt dat hij ook op de vlucht is voor IS.
Yasmine schreef:Dat is op zich ook wel heel slim. Hopelijk haalt het iets uit, want serieus, hoe kan die man zich blijven verstoppen terwijl heel Europa naar hem op zoek is... Hoe dom kan je ook zijn om nog steeds in Brussel te zijn? Maar ja, aan de andere kant, Abaaoud zat ook in Parijs.
Yasmine schreef:Er is precieze informatie dat meerdere individuen met explosieven en wapens meerdere aanslagen wouden plegen in winkelstraten, openbaar vervoer, evenementen en andere publieke plaatsen in Brussel, zegt Charles Michel
Zoe_97 schreef:Yasmine schreef:Huh, heeft de VUB op zaterdag les?
Ja er zijn daar ook weekendlessen :p