Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ik had hier het liefst willen fluisteren
Nils_010 schreef:dit filmpje van rtl vond ik een van de indrukwekkendste filmpjes tot nu toe. hij zei op twitterCitaat:Ik had hier het liefst willen fluisteren
N0a schreef:Het gebied was gewoon veilig verklaard boven de 10km. Niemand verwacht dat zij over de apparatuur beschikken om een vliegtuig van 12km hoogte neer te halen.. Vluchten gaan toch ook nog steeds over Pakistan/Israel.
Las net dat dezelfde man die 'waarschijnlijk' het bevel heeft gegeven tot neerhalen, nu komt met een theorie dat alle passagiers aan boord al dood waren voor zij het vliegtuig uit de lucht schoten. Het wordt steeds gekker.
Heb net een filmpje gezien hoe ze met de lichamen omgaan (lees: smijten op een vrachtwagen, boven op elkaar, en afladen.) en de persoonlijke spullen. Onwijs respectloos en ik snap niet dat niemand ingrijpt. Dit wil je toch als nabestaande ook niet zien?
damian23 schreef:Ik snap ook wel dat dit oorlogsgebied is, maar deze slachtoffers hebben hier niks mee te maken. Ik vind het schandalig dat er daar dronken mensen zo respectloos met de slachtoffers omgaan, hulpverlening en onderzoekers agressief benaderen en de toegang tot het gebied weigeren. Van mij mag de VN militair ingrijpen en de slachtoffers met respect bergen en naar NL brengen. Rutten heeft met klem aan Poetin verzocht NU in te grijpen.
SAKKIA schreef:Ja maar ja wat denk je wat er gebeurd als er ineens militair ingegrepen gaat worden. De separisten zullen zich met hand en tand verdedigen. Letterlijk over de lijken gaan. Ik denk ook niet dat dat de oplossing is.
Het is gewoon heel ingewikkeld allemaal.
HorseLove28 schreef:Zouden de seperatisten niemand binnenlaten omdat ze het zelf willen opruimen omdat ze zich schuldig voelen? Of puur omdat ze bang zijn hun gebied te verliezen?