Sonja_vR schreef:anneliesdj schreef:Dat kan ik dan wel weer waarderen, als je oud genoeg bent om zulke taal te gebruiken ben je ook oud genoeg om uitgelegd te krijgen waarom het niet hoort. (en eerlijk gezegd; je was wel erg grof als 6 jarige dan)
noh, zou er als ouder niet zo blij van worden, zeg dat je het niet fijn vind dat ze die woorden gebruikt, die preek mag een derde voor zich houden want diegene mengt zich op dat moment met de opvoeding waarvan hij niet weet welke geloofsovertuiging de opvoeders hebben...
persoonlijk zou ik niet blij zijn met de (voor mij niet meer dan ) sprookjes die hij mijn(hypothetische ) kind voorschotelt als feiten...moet je dat weer gaan lopen uitleggen.
Ik vind beide een punt hebben. Nee, zo'n man hoeft zich inderdaad niet met de opvoeding van andermans kind te bemoeien, maar anderzijds ben ik het met anneliesdj eens dat het voor een 6-jarige ook al wel hele flinke taal is hoor. En daar mag ook best iets van gezegd worden.
Zelf vind ik schelden in zijn algemeenheid gewoon niet netjes en helaas betrap ik mezelf er ook op, maar er zou best iets aan gedaan mogen worden.
Maargoed, verder vind ik die hele discussie over zwarte kousen niet zo boeiend. De uitslag van de verkiezing des te meer. Neig er toch ook wel naar om het nu mooi te vinden (kom op; 2 uur 's nachts, morgen weer een dag). Maar het is zo spannend haha