Renee1990 schreef:eindelijk iemand die dat ook zegt,
juist, en al dat geld dat die krijgen huizen spullen e.d. is dat normaal?
NEE,
krijg ik een kerk in marocco?
nee want dan maken ze mij het leven zuur,
krijg ik daar een nederlandse school,
nee want hun taal is het enige dat telt,
dus als iedereen even logisch nadenkt,
hiermee besparen we al een deel van de miljarden!DDW1190 schreef:ja inderdaad, wat is er zo erg aan hem dan? dat de allochtonen die misdrijven hebben gepleegd het land uit moeten? ik vind dat niet meer als normaal hoor!
Ergens hierboven zeg ik dat anderhalf miljoen Nederlanders achter GW aanrennen als hij iets roept, ik zou generaliseren, zelfs bovenstaande uitspraak zou hij nooit doen, want hij weet beter, in iedere grote stad in Marokko staan kerken en ook synagogen, er zijn meerdere engelstalige scholen , franse scholen etc.
Marokko heeft een grote Joodse gemeenschap en ik verzeker je dat er heel wat Europeanen en Amerikanen daar een tweede huis hebben, en dan bedoel ik niet terugkerende Marokkanen maar Fransen, Nederlanders Amerikanen en noem maar op,
Je bent van harte welkom daar en word absoluut niet gediscrimineerd, zeker en vooral niet om je geloof!
In de krant van vanochtend word Nederland al als een border-line maatschappij betiteld door buitenlandse psychologen, leuk beeld heeft men nu een aantal dagen na de verkiezingen al van ons, worden wij nog serieus genomen?