Wolf Ne, Be, Du deel 4

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:05

Art_Ificious schreef:
Wat erg van Daisy.

Ik durf bijna niet te zeggen, maar kan ze niet opnieuw gevonden zijn door wolven?
Dat het spoor zomaar ergens stopt is ook wel vreemd. Meegenomen kan natuurlijk ook, maar ze staat overal gemeld, wie kan dat dan missen? En indien gewond moet de vinder er toch mee naar een dierenarts?

Overal op social media. Niet iedereen heeft dat. Daar wordt nog wel eens aan voorbij gegaan. Zijn ook nog best mensen die niet eens internet of e-mail hebben.

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 22:10

@kinke wij hebben al jaren Berner Senners.
Hartstikke lieve honden. Echte erf honden,
Rustig, prettig waaks.
Maar als de baas er niet is, zijn het soms rare apostelen. Nog erger als ik ziek op bed lig.
Dan zijn ze raarder en beschermerder dan een Duitse herder.
Volk wel op erf laten, maar er niet meer af.

C_PMB

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:41

Wij stoppen met zoeken in de bossen. Het gebied is gewoon veel en veel te groot. Het bos waar sporen zijn gevonden rijden we nog wel steeds naar toe, gewoon om dingen zeker te weten.

Mocht er een wonder gebeuren en ze leeft nog steeds, dan hopen we dat ze zich vanzelf laat zien. Ze is slim en border collies zijn wel een kei in verstoppen. Het is een komen en gaan geweest vanaf woensdag met mensen die zoeken, speurhonden en natuurlijk alle fietsers, wandelaars en ruiters. Er is ook nog geen seconde rust geweest voor haar. Zelfs in de nacht is er activiteit van mensen die wild spotten en ‘hopen’ de wolf te zien..

Ons gevoel zelf wel dat ze er niet meer is. We hopen gewoon op een wonder.. een onwijs groot wonder..

Hannanasjuh

Re: Wolf Ne, Be, Du deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:46

Ow wat vreselijk. Ik hoop ook op een groot wonder voor jullie.

jammes

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:46

Charr , wat verschrikkelijk. Die onzekerheid en het blijven hopen en zoeken…heel veel sterkte voor jullie. Ik hoop mee op een wonder.

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:50

Vreselijk Charr , ik volg je berichten hier mee en had telkens hoop op een beter bericht.
Nogmaals sterkte allemaal daar.
Vreselijk wat er gebeurt.

C_PMB

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:57

Als ik het hele verhaal op ChatGPT invul (ja je doet van alles bij wanhoop) dan moet ze nog in leven zijn. Ik weet dat chat niet heel betrouwbaar is maar ik weet even niet wat ik anders moet. Ik ben vanavond nog in mijn eentje het bos ingegaan waar de laatste geurspoor was (ondanks dreiging van de wolf) en haar zachtjes geroepen. Ze herkent mijn stem en je weet maar nooit. Helaas niks.. Als het aan mij lag zat in de hele dag en nacht in het bos maar dat kan niet. Ik word helemaal gek van die onzekerheid.. ;(
Meisje waar ben je toch??

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 22:59

Pas goed op je zelf. Ik snap volkomen wat je doet!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:01

Chatgpt zegt wat je wil horen.. :) Ik denk dat er weinig hoop is.

C_PMB

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:09

Captain schreef:
Chatgpt zegt wat je wil horen.. :) Ik denk dat er weinig hoop is.

I know..
Laatst bijgewerkt door C_PMB op Gisteren, 23:42, in het totaal 2 keer bewerkt

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:16

Charr, ik denk dat het tijd is dat je even probeert rust te nemen. Je bent in eerste instantie niet eens op de hoogte gebracht dat de zoektocht doorging, terwijl jij dacht dat deze al gestaakt was. En nu ga je alleen in het donker het bos in om Daisy te roepen. Het siert je dat je zo loyaal bent naar de hond en het is verschrikkelijk wat er is gebeurt, maar laat de verantwoordelijkheid alsjeblieft bij de eigenaar en de zoekteams. Voordat jij straks het eerste menselijke slachtoffer wordt die het misschien niet meer kan navertellen Y;(

C_PMB

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:22

Dieuwke_ schreef:
Charr, ik denk dat het tijd is dat je even probeert rust te nemen. Je bent in eerste instantie niet eens op de hoogte gebracht dat de zoektocht doorging, terwijl jij dacht dat deze al gestaakt was. En nu ga je alleen in het donker het bos in om Daisy te roepen. Het siert je dat je zo loyaal bent naar de hond en het is verschrikkelijk wat er is gebeurt, maar laat de verantwoordelijkheid alsjeblieft bij de eigenaar en de zoekteams. Voordat jij straks het eerste menselijke slachtoffer wordt die het misschien niet meer kan navertellen Y;(

Nee, ze gaan door! Onvermoeibaar, echt waar. Dieuwke heeft gelijk. Voor nu ga ik inderdaad even rust nemen en alles even op me in laten werken.
Ik ga het hier even bij laten voor nu

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:47

Zo ontzettend verdrietig te lezen dat Daisy nog niet gevonden is. Je hoopt er telkens op wanneer je het topic opent. Er moet toch ergens een teken, welk dan ook, te vinden zijn.