2 broertjes vermist (na zelfmoord vader) *update 19/5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 15:00

Authentic schreef:
En het gaat er juist om dat de vader blijkbaar heel helder en doordacht heeft gehandeld, of is de politie dan zo dom bezig dat ze de jongens niet kunnen vinden?

Ik hoop dat ze snel worden gevonden.

Daar zeg je het idd. juist BLIJKBAAR.Het is helemaal nog niet bekend hoe en wat er in die vader is omgegaan.

XMandylover

Re: 2 broertjes vermist omg Doorn,vader heeft zelfmoord gepleegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 15:02

Ik F5 echt heel vaak. Ik wil echt alle tips weten!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 15:04

Loody schreef:
Jeugdzorg is een vervelende instantie.

Maar 1 doen ze wel goed en veel ouders die daarmee in aanmerking komen vinden dat niet.

Ze denken in het belang van het kind.

Veel ouders tijdens een scheiding kunnen dat niet.. die denken met emotie en niet met verstand

Bij veel vechtscheidingen komt Jeugdzorg er helemaal niet aan te pas, hoor. Dus ik vraag me af wat er in dit geval nog meer speelde........ Ik las het woord 'kindermishandeling' in een artikel en als dat zo is, is dat natuurlijk heel erg (overigens ook als iemand vals beschuldigd wordt van mishandeling). Ik denk dat het allemaal nog veel gecompliceerder ligt en dat blijft voor ons gissen..... we kennen de familie niet, weten alleen maar dat er nu echt iets vreselijks gebeurd is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 15:05

Kunnen jullie die discussie niet ergens anders voeren?

Graag weer ontopic :)

Lauren_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 15:26

gohya schreef:
Authentic schreef:
En het gaat er juist om dat de vader blijkbaar heel helder en doordacht heeft gehandeld, of is de politie dan zo dom bezig dat ze de jongens niet kunnen vinden?

Ik hoop dat ze snel worden gevonden.

Daar zeg je het idd. juist BLIJKBAAR.Het is helemaal nog niet bekend hoe en wat er in die vader is omgegaan.

Nee dat klopt. Maar als je zoiets op touw kunt zetten en zo iedereen in het duister kan laten tasten. Als je zo berekenend een verdwijning (moord?) in elkaar draait, dan moet je helder zijn. Als je doordraait laat je steken vallen

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 15:27

Jammer dat de mannetjes nog steeds niet gevonden zijn. Ik hoop toch elke keer op goed nieuws in dit topic of bij het nieuws.

Als JZ of de RvdK ingeschakeld zijn, dan is er meestal wel wat aan de hand. Dat kan ook zijn omdat ouders samen geen overeenstemming vinden over de verzorging. Of erger. In dit geval lijkt het erop dat het niet onnodig was, tenslotte maakt iemand die gezond in t koppie is zn kinderen niet kwijt.

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 15:34

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1000975 ... ulian.html Update

Weer gaan ze in het bos zoeken, natuurlijk heel goed dat ze allemaal proberen mee te helpen met zoeken naar de 2 jongens, maar wanneer gaan ze nu eindelijk eens het water in om te zoeken? Zoals de Lek? Heel veel mensen gaven dit al aan, om niet in bossen, maar in water te gaan zoeken.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 15:38

Ze zullen hun redenen wel hebben om in het bos te zoeken...

Al denk ik ook dat ze maar eens de waterene moeten gaan bekijken...

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 15:47

Waar moeten ze dan gaan zoeken in de Lek ? Enig idee hoeveel stroming daar is ?

Jiwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 15:48

Gut gut en de laatste pagina's staan weer vol met speculaties en opmerkingen over het priveleven van de vader en moeder terwijl niemand in dit topic daar ook maar iéts vanaf weet. :n

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 15:51

Bassenqua schreef:

Zoizo in de wateren gaan zoeken, beter een keer extra teveel gekeken te hebben, dan 1x te weinig toch? Ook
omdat de vader zijn ondergoed niet meer aanhad, en er een paar schoenen mist....

XMandylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 15:56

15.50 uur: De organisatie achter de burgerzoekacties in onze regio, zeggen tegen RTV Utrecht dat er zondag vanaf 12 uur ook wordt gezocht in Leersum,

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 16:04

gohya schreef:
Als een vader word beschuldigd van kindermishandeling,en het is niet zo, en hij hoort ook nog dat ze miss. voor een jaar ergens onder gebracht gaan worden,dat er iets knapt bij hem? Kan ik me heel goed voorstellen dat je dan doordraait.

Zeker, dit is heel erg, maar om dan dit zo "op te lossen"........

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 16:08

kimberley12 schreef:
Bassenqua schreef:

Zoizo in de wateren gaan zoeken, beter een keer extra teveel gekeken te hebben, dan 1x te weinig toch? Ook
omdat de vader zijn ondergoed niet meer aanhad, en er een paar schoenen mist....

Nee ik vind niet dat er domweg levens van andere mensen op het spel gezet moeten worden, niet als er geen concrete plek is waar om een goede reden gezocht moet worden. Vooral in wateren als De Lek kan het erg gevaarlijk zijn.

Is het dan zo vreemd dat die man geen onderbroek aan heeft ? Ken genoeg mannen die geen onderbroek dragen :?

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 16:13

maar ja, blijkbaar deed hij dat normaal wel, anders had zijn ex=vrouw dat niet gemeld

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 16:15

In een jaar kan veel veranderen.

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 16:16

Knakker schreef:
maar ja, blijkbaar deed hij dat normaal wel, anders had zijn ex=vrouw dat niet gemeld

Waar staat dat zijn ex vrouw dit gemeld heeft? Hij had ook gewoon een nieuwe vriendin hoor.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 16:18

nou ja, oke, maar dat was inmiddels toch weer een ex?

Nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 16:19

Hij heeft voor uiteindelijk hij de hand aan zichzelf sloeg dus waarschijnlijk een stel schone kleren + schoenen aangedaan, onderbroek was op dat moment niet meer belangrijk.. Lugubere zaak.

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 16:39

Knakker schreef:
nou ja, oke, maar dat was inmiddels toch weer een ex?

Geloof het niet.

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 16:41

Nouska schreef:
Hij heeft voor uiteindelijk hij de hand aan zichzelf sloeg dus waarschijnlijk een stel schone kleren + schoenen aangedaan, onderbroek was op dat moment niet meer belangrijk.. Lugubere zaak.

Ik denk dus dat zijn kleding of helemaal nat was, of vies van evt aarde.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 16:42

AdnerB schreef:
in mijn omgeving hoor ik steeds andere gedachtes..dat moeder en vader samen iets gepland hadden omdat ze gek van hun kinderen werden..vader kon het niet meer aan na de daden heeft zichzelf van het leven beroofd.. moeder vertelde enkele dagen geleden aan de vrijwilligers waar ze moeten gaan zoeken..

Ik denk dat dit ook zeker een optie is die de politie voor mogelijk houdt. Iig dat moeder er ook op een of andere manier bij betrokken kan zijn.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 16:43

Zou dat gekomen zijn i.v.m. zijn bedrijf?
Askim schreef:
Nou heb ik gehoort dat hij al een tijdje zich niet goed voelde...

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 16:43

Op nu.nl staat dat ze de kleding van de jochies gevonden hebben.

XMandylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 16:44

Kleding gevonden bij zoektocht vermiste broertjes
Ongeveer 50 vrijwilligers hebben zaterdagmiddag in de bossen bij Geleen kledingstukken en enkele andere spullen gevonden bij een zoektocht naar de twee vermiste broertjes in het Danikerbos bij Geleen.

Foto: ANP
Het gaat daarbij onder meer om T-shirts, een zwarte onderbroek en een geelrood boterhammentrommeltje. Dat maakte een van de vrijwilligers na afloop bekend.
De politie heeft de spullen meegenomen voor onderzoek. Ook onderzochten agenten op aanwijzing van de vrijwilligers twee plekken in het bos.
De zoektocht werd in het bos en rond een vijver gehouden, omdat de vader met de kinderen hier eens in de twee maanden kwam vissen, aldus organisator Sander van Dijk.