Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anneliesdj schreef:Ze verplichten jou je tv toch niet uit te doen?
En wat is er mis met tv uitdoen wanneer je visite krijgt? Vind ik wel zo fatsoenlijk.
xNavatu schreef:Ik weet alleen nog dat ik toen ik nog heel klein was 1x een hele lange preek heb gehad van onze toenmalige buurman die echt heel heel boos werd toen ik 'godver' zei, daar schrok ik toen best wel van
Die gozer heeft me toen zeker 20 minuten uit staan leggen hoe slecht het wel niet was blabla, en ik was 6 of 7 ofzo dus ik had er toch geen verstand van lol
anneliesdj schreef:xNavatu schreef:Ik weet alleen nog dat ik toen ik nog heel klein was 1x een hele lange preek heb gehad van onze toenmalige buurman die echt heel heel boos werd toen ik 'godver' zei, daar schrok ik toen best wel van
Die gozer heeft me toen zeker 20 minuten uit staan leggen hoe slecht het wel niet was blabla, en ik was 6 of 7 ofzo dus ik had er toch geen verstand van lol
Dat kan ik dan wel weer waarderen, als je oud genoeg bent om zulke taal te gebruiken ben je ook oud genoeg om uitgelegd te krijgen waarom het niet hoort. (en eerlijk gezegd; je was wel erg grof als 6 jarige dan)
AniekR schreef:Wat een discussie hier over grefo's. Hier wel wat katholiekens en wat gereformeerden in de buurt, maar niet zo ver dat het zwarte kousen is. Daarnaast word ik door onze (gereformeerde) buren 6 dagen in de week om 6u 's ochtends wakker geschreeuwd en hebben we dag in dag veel geluidsoverlast van hun. Dus op zondag ga ik niet stil zijn omdat zij naar de kerk gaan e.d.
(gelukkig komen ze ook nooit op de koffie)
Verder ben ik de uitslagen nog druk aan het volgen. Vind het best spannend, maar begint nu wel érg lang te duren hoor. Wil zo wel gaan slapen, morgenochtend de tandartsstoel in
En bij ons in Groningen zijn ze ook al klaar. 'Mijn' gemeente kan ik met tevreden gevoel op terugkijken