Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Ik denk dat de PVV binnenkort 1 zetel minder heeft.
Dan gaat hij als éénmansfractie door. Net als Rita en we weten wat daarvan terecht is gekomen.
Lovely schreef:Zit er toevallig iemand naar Knevel & vd Brink te kijken???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hermelientje schreef:Ik zeg niet dat PVV stemmers dom zijn maar stemmen op de PVV vind ik wel heel dom, ik hoop dat dat verschil duidelijk is.
Hermelientje schreef:Lovely schreef:Zit er toevallig iemand naar Knevel & vd Brink te kijken???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben net gaan kijken maar nu gaat het over voetbal. Die Hero Brinkman is natuurlijk een ongeleid projectiel.
Wel grappig dat Afellay zegt Geert Wilders sorry wie is dat? Die ken ik niet. Maar hij komt geloof ik uit Utrecht en daar kennen ze Wilders niet zo goed.
Electra63 schreef:Ik denk dat Affelay heel goed weet wie Wilders is. Hij is niet dom. En wie kent Wilders eigenlijk niet?
Ik denk dat hij geen zin heeft in die discussie. Ik vind het eigenlijk een heel grappig antwoord.
Electra63 schreef:Want, zoals zovaak gezegd, waar gaat de PVV alles van betalen? En dan samen met de VVD?
Electra63 schreef:Hermelientje schreef:
Wel grappig dat Afellay zegt Geert Wilders sorry wie is dat? Die ken ik niet. Maar hij komt geloof ik uit Utrecht en daar kennen ze Wilders niet zo goed.
Ik denk dat Affelay heel goed weet wie Wilders is. Hij is niet dom. En wie kent Wilders eigenlijk niet?
Ik denk dat hij geen zin heeft in die discussie. Ik vind het eigenlijk een heel grappig antwoord.
Jeaninee_Ier schreef:Hermelientje schreef:Ik zeg niet dat PVV stemmers dom zijn maar stemmen op de PVV vind ik wel heel dom, ik hoop dat dat verschil duidelijk is.
Dit vind ik juist best dom..
Sorry hoor maar iedereen mag toch zelf bepalen op wie die stemt. Ga toch ook niet zeggen dat ik mensen die op een linkse partij stemmen dom vind..
Iedereen heeft zn eigen mening en eigen keuze. Leuk om andermans keuzes dom te noemen.
Niet dat ik mag stemmen ofzo maar wilde hier even op reageren.
DDW1190 schreef:ja inderdaad, wat is er zo erg aan hem dan? dat de allochtonen die misdrijven hebben gepleegd het land uit moeten? ik vind dat niet meer als normaal hoor!
Renee1990 schreef:eindelijk iemand die dat ook zegt,
juist, en al dat geld dat die krijgen huizen spullen e.d. is dat normaal?
NEE,
krijg ik een kerk in marocco?
nee want dan maken ze mij het leven zuur,
krijg ik daar een nederlandse school,
nee want hun taal is het enige dat telt,
dus als iedereen even logisch nadenkt,
hiermee besparen we al een deel van de miljarden!
Hermelientje schreef:Jeaninee_Ier schreef:
Dit vind ik juist best dom..
Sorry hoor maar iedereen mag toch zelf bepalen op wie die stemt. Ga toch ook niet zeggen dat ik mensen die op een linkse partij stemmen dom vind..
Iedereen heeft zn eigen mening en eigen keuze. Leuk om andermans keuzes dom te noemen.
Niet dat ik mag stemmen ofzo maar wilde hier even op reageren.
Nou 1 ding is wel duidelijk het verschil was jou niet duidelijk.
Ik zal een ander voorbeeld geven ik zal nooit zeggen dat rokers dom zijn (ik ken hele intelligente rokers) maar ik zou wel kunnen zeggen roken vind ik dom.
Ik begrijp niet zo goed waarom het zo erg is dat ik dit zeg. Of heeft Geert Wilders tegenwoordig een alleenrecht op "duidelijke taal"?
jantergouw schreef:Persoonlijk vind ik dat stemmers op PVDA en CDA dom zijn, want ze hebben nog niet zo lang geleden kunnen ondervinden dat het partijen zijn die beloftes doen aan de kiezers en zodra hebben ze de macht dan draaien ze net zo makkelijk als een blad aan een boom om. Als je als kiezer dat meegemaakt hebt en je geeft toch je stem weer aan ze dan getuig je in mijn ogen niet van veel inzicht en intelligentie.
sarabande schreef:jantergouw schreef:Persoonlijk vind ik dat stemmers op PVDA en CDA dom zijn, want ze hebben nog niet zo lang geleden kunnen ondervinden dat het partijen zijn die beloftes doen aan de kiezers en zodra hebben ze de macht dan draaien ze net zo makkelijk als een blad aan een boom om. Als je als kiezer dat meegemaakt hebt en je geeft toch je stem weer aan ze dan getuig je in mijn ogen niet van veel inzicht en intelligentie.
Ach gussie jij gaat nog heel wat schrikken de komende tijd
jantergouw schreef:Als het goed is ben jij al geschrokken want je woont in het hoofdkantoor van de PVV.
Hier heb ik een breekpunt van de PVDA van de gementeraadsverkiezingen dat ze net zo makkelijk braken als Wilders heeft gedaan met de AOW, om aan te geven dat iedere partij beloftes breekt en dit nu niet iets is waar Wilders het alleenrecht op heeft.