Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ThePast03 schreef:Ik vind Joran nu nog alles behalve zielig.
Maar hem de vreselijkste dingen toewensen, of zelfs je schouders daar voor ophalen, omdat hij nu een bekend persoon is en omdat we in staat zijn gesteld om te zien wat een ziekelijk figuur hij is vindt ik ook veel te ver gaan.
ThePast03 schreef:Ik vind Joran nu nog alles behalve zielig.
Maar hem de vreselijkste dingen toewensen, of zelfs je schouders daar voor ophalen, omdat hij nu een bekend persoon is en omdat we in staat zijn gesteld om te zien wat een ziekelijk figuur hij is vindt ik ook veel te ver gaan.
slimmerik schreef:russel schreef:Wat zal de moeder van Nathalee hem toewensen...
Een gevangenisstraf in Aruba of Nederland.
horseyfries schreef:Dat is iets heel anders dan te zeggen dat hij gewoon berecht moet worden in het land van de misdaad, zoals elke crimineel daar. Wil je nog altijd dat hij ergens anders naartoe gaat, gebaseerd op speculaties?
russel schreef:Zou je denken? Zal ze niet stiekem willen dan ook hij even gaat lijden? Ik zou dat als moeder wel hebben....
horseyfries schreef:[*olduser*], het kunnen niet anders dan speculaties zijn.... voor zover ik weet leeft Joran tenminste nog wel....
horseyfries schreef:Dat papa dood is doet niets af aan het feit dat hij de feiten niet gepleegd heeft in Aruba, ook niet in Nederland, maar in Peru.
Gelukkig ben ik niet zo op de hoogte van de familie vd Sloot als jullie....
slimmerik schreef:russel schreef:Zou je denken? Zal ze niet stiekem willen dan ook hij even gaat lijden? Ik zou dat als moeder wel hebben....
Zoals ik al eerder zei in dit topic, genieten familieleden van slachtoffers van ter dood veroordeelden er absoluut niet meer van als dat een veroordeelde 20 jaar krijgt b.v.
Klinkt mij ook raar in de oren hoor...gevoelsmatig. Maar laatst dit in het programma Rapportage gezien. Is een serieus onderzoek naar geweest.
MarcoBorsato schreef:horseyfries schreef:Dat papa dood is doet niets af aan het feit dat hij de feiten niet gepleegd heeft in Aruba, ook niet in Nederland, maar in Peru.
Hoooo wacht even....Die eerste zin... dat ontkent toch ook niemand?
En die 2e: Dat zijn vader overleden is, is common knowledge, echt geen insiders information. Het heeft uitgebreid in de media gestaan. Dat jij gelukkig bent dat je tekort schiet als het op common knowledge aankomt, is jou ding. Ik zou me kapot schamen.
horseyfries schreef:En wiens schuld is dat?
Als er een opstand uitbreekt zijn ook de andere gevangenen niet veilig, om nog maar te zwijgen over de bewakers. Maar van alle mensen daar is Joran de enige die het "redden" waard is?
horseyfries schreef:Ach ja, zo zou ik me weer kapot schamen als ik het opnam voor een meervoudige meisjesmoordenaar, maar dat vinden anderen dan weer héél normaal.....
ThePast03 schreef:horseyfries schreef:Dat is iets heel anders dan te zeggen dat hij gewoon berecht moet worden in het land van de misdaad, zoals elke crimineel daar. Wil je nog altijd dat hij ergens anders naartoe gaat, gebaseerd op speculaties?
Als de minister van Peru speculeert? We weten pas achteraf of het speculaties zijn.
Heb gezegd dat ik het geen probleem zou vinden als hij naar Aruba uitgeleverd zou kunnen worden (ik denk dat het compleet onmogelijk is, maar dat is een ander verhaal).
Als hij zijn straf maar krijgt, ik zou er ook geen problemen mee hebben als Aruba hem daar levenslang achter de tralies zet.
horseyfries schreef:Ach ja, zo zou ik me weer kapot schamen als ik het opnam voor een meervoudige meisjesmoordenaar, maar dat vinden anderen dan weer héél normaal.....
MarcoBorsato schreef:horseyfries schreef:Ach ja, zo zou ik me weer kapot schamen als ik het opnam voor een meervoudige meisjesmoordenaar, maar dat vinden anderen dan weer héél normaal.....
Ja ieder zijn ding. Maar ik weet wel wat ik zeg. Ik neem het trouwens niet voor hem op, althans, dat gevoel heb ik niet. Maar er zijn dingen die mij gewoon te ver gaan voor mijn medemens.
horseyfries schreef:[*olduser*], ik kan het op vele manieren lezen, maar er blijft staan dat jij het goed zou vinden als hij in Aruba zijn straf mocht uitzitten.
MarcoBorsato schreef:horseyfries schreef:Ach ja, zo zou ik me weer kapot schamen als ik het opnam voor een meervoudige meisjesmoordenaar, maar dat vinden anderen dan weer héél normaal.....
Ja ieder zijn ding. Maar ik weet wel wat ik zeg. Ik neem het trouwens niet voor hem op, althans, dat gevoel heb ik niet. Maar er zijn dingen die mij gewoon te ver gaan voor mijn medemens.
MarcoBorsato schreef:horseyfries schreef:Dat papa dood is doet niets af aan het feit dat hij de feiten niet gepleegd heeft in Aruba, ook niet in Nederland, maar in Peru.
Hoooo wacht even....Die eerste zin... dat ontkent toch ook niemand?
En die 2e: Dat zijn vader overleden is, is common knowledge, echt geen insiders information. Het heeft uitgebreid in de media gestaan. Dat jij gelukkig bent dat je tekort schiet als het op common knowledge aankomt, is jou ding. Ik zou me kapot schamen.