even de omgekeerde wereld, moet kunnen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
randalinpony schreef:Zelfde geldt voor uit portugal vluchten: Ze konden zo het onderzoek bemoeilijken, maar ze wisten ook dat daar blijven kon betekenen dat hun kinderen in een pleeggezin werden geplaatst -dat wil geen enkele ouder.
Dus, alles kan op verschillende manieren uitgelegd worden.
patsur schreef:Ann schreef:Ik denk dat het communicatieprobleem o.a. veroorzaakt wordt door wat voor sommige mensen feiten zijn (en zo ter discussie worden gebracht), door anderen slechts als aannames worden gezien.
Moet dan ook zeggen dat het niet erg makkelijk is, ook de bronnen waar de meeste feiten vandaan gehaald worden komen uit de krant, en die speculeerd er ook op los..
kekaro schreef:precies het enige wat mij echt geweldig lijkt is als ze levend gevonden word en niks mankeert.
kat eigenlijk moet je er dan voorzetten: ik vind het kindermoordenaars
hoe is het eigenlijk met die stoep afgelopen ? is die al open geweest of onderzocht ?
Lusitana schreef:faye schreef:Precies Cayenne, als je hier ook maar iets oppert wat niet negatief voor de McCann's is dan zit het hele opgedraaide topic in je nek, want ze zijn hier al veroordeeld
Nou zal ik dan even wat positiefs zeggen? Vader McCann is toch zo lief met de kinderen, als hij tijd voor ze neemt.
Kate, kán het niet gedaan hebben, want ze wilde het kind zo graag en hield zo van haar.
Je kunt van alles positief over ze vertellen als je wilt, dat heeft verder geen enkele invloed op de zaak. Maar, ik zie hier helemaal niks positiefs over ze, ik zie hier tegenaanvallen, dat is wat anders.
Lusitana schreef:patsur schreef:Moet dan ook zeggen dat het niet erg makkelijk is, ook de bronnen waar de meeste feiten vandaan gehaald worden komen uit de krant, en die speculeerd er ook op los..
Een officiële bron is iemand die de krant informeerd. De bron komt dus niet uit de krant, de krant komt uit de bronWat de krant er mee doet, ja, dat is eigenlijk het probleem, er is niet zoveel, maar ze willen wel paginá vullen en nieuws geven en iets anders brengen dan een andere krant. En het publiek leest dus de kranten en weet niet beter of wat er staat is waar. Het ligt best lastig.
Maar ik weet dat de krant waar ik uit citeer vrij nuchter is en geen behoefte heeft aan sensatie, daar die vanaf dag een dagelijks bericht geeft, wil helemaal niet betere verkopen omdat er toevallig wat over de zaak in staat, bedoel ik.
De 24 Horas is altijd pro McCann geweest (en geeft ook dagelijks bericht en in het weekeinde paginas vol in hun tijdschrift), ik zal daar meer uit citeren, zodat het niet lijkt alsof de hele wereld tegen ze is, maar zelfs die komt toch niet onder de feiten uit, waardoor niet alle artikelen pro McCann uitvallen. Dan heb ik het over melden van zoektochten etc.
Maar ik begrijp wel wat je wilt zeggen, bokkers baseren alles op wat ze in de krant hebebn gelezen en niet alles wat er staat is even duidelijk of helemaal waar.
randalinpony schreef:Russel, denk je niet dat als er werkelijke sporen zijn, recherche terughoudend is om op zaken vooruit te lopen en dingen voor zichzelf houdt?
randalinpony schreef:Russel, denk je niet dat als er werkelijke sporen zijn, recherche terughoudend is om op zaken vooruit te lopen en dingen voor zichzelf houdt?
Ik ga ervanuit dat wij niet alles weten, en ook nog eens dingen te horen krijgen die zo uit hun verband worden gerukt dat ze niet waar zijn: de media is niet bepaald een betrouwbare bron, helaas.
Verder snap ik niet zo goed waarom je zo fel tégen het idee bent dat de McCanns schuldig kunnen zijn: de zaak kan alle kanten op.
En dat staat helemaal los van het feit of Kate sympathiek overkomt ja dan nee, als ze een fantastische warme vrouw was geweest, waren er misschien ook mensen met bedenkingen tegen haar, op grond van andere zaken.
kekaro schreef:hahaha dan hadden ze denk ik toch wel achter een dichte deur gezeten nu....opgesloten tot bewezen is dat ze het niet gedaan hebben![]()
even de omgekeerde wereld, moet kunnen
kekaro schreef:oh echt waar, dat wist ik helemaal niet dat dat in Amerika zo werkt !
*weer wat geleerd*
maar dan was het dus niet eens zo gek gedacht van me
Lusitana schreef:Ik ben het eens dat er grondig onderzoek gedaan moet worden...
Er wordt snel gelezen wat ik niet echt zeg.
Ik sta kristich tegenover ze, dat is niet hetzelfde als hatelijk.
Maar ik hoop ook gewoon dat het kind nog leeft en gevonden wordt.