tita schreef:jammer ik ook en toch wilders gestemd
I am not buying it.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tita schreef:jammer ik ook en toch wilders gestemd
Whiz schreef:tita schreef:jammer ik ook en toch wilders gestemd
I am not buying it.
tita schreef:sorry hoor maar wilders komt niet in mijn geschiedenis-boeken voor....
tita schreef:
JAAAAAAAAAAAAAAA ik zou bijna naar Amerika gaan
tita schreef:ik heb het nogal druk ik ben aan het werk en kan niet de hele tijd na zitten denken hoe ik me moet formuleren en wat fouten en zinsformuliering tja dat gooi ik maar ff op snelheid en doofheid (60%)
tita schreef:ik heb het nogal druk ik ben aan het werk en kan niet de hele tijd na zitten denken hoe ik me moet formuleren en wat fouten en zinsformuliering tja dat gooi ik maar ff op snelheid en doofheid (60%)
chevax schreef:tita schreef:ik heb het nogal druk ik ben aan het werk en kan niet de hele tijd na zitten denken hoe ik me moet formuleren en wat fouten en zinsformuliering tja dat gooi ik maar ff op snelheid en doofheid (60%)
Doofheid heeft niks met typen en zinsbouw te maken.
klomp schreef:dat vind ik wel een goed punt horseyfries! veel mensen met een hoger inkomen wonen vaak ook luxer en dus niet tussen de gewone mens. daarom had ik al eerder mensen uitgenodigd om eens in gouda een dagje door te brengen in de binnenstad...geloof me het is er geen pretje, overdag gaat nog.
horseyfries schreef:Wat koop je niet Whiz?
Hoger opgeleid wil niet altijd zeggen dat daarmee een gegarandeerd betere keuze gemaakt wordt toch?
Veel van de hoger opgeleiden staan misschien wel te ver van de "gemiddelde maatschappij" om begrip te kunnen opbrengen voor problemen waar een groot deel van de bevolking mee te maken krijgt: bijstandsmoeders, wao-ers, boeren, enz.enz.
tita schreef:chevax schreef:
Doofheid heeft niks met typen en zinsbouw te maken.
als je er geen verstand van hebt moet je je daar ook niet over uiten....iemand die doof is heeft moeit met formuleren van zinnen....
en typen is niet mijn sterkste kant.......talen ook niet
klomp schreef:@aimee; ik zei ook niet per definitie, ik zei "vaak"
horseyfries schreef:Links als in VVD??
klomp schreef:veel vvd'ers hebben een eigen zaak
Whiz schreef:horseyfries schreef:Links als in VVD??
VVD'ers zijn over het algemeen meer middenstanders zij zijn vaak niet universitair of HBO opgeleid. Middenstanders is vaak MBO of Vakschool.
Edit: en vallen ook niet onder de noemer kosmopoliet.
Whiz schreef:klomp schreef:veel vvd'ers hebben een eigen zaak
ja middenstanders dus.
Whiz schreef:klomp schreef:veel vvd'ers hebben een eigen zaak
ja middenstanders dus.