Rocamor schreef:Wellicht domme vraag, maar wat is de link tussen kraaien / raven en wolven?
Heb het paar x voorbij zien komen hier
Volgens mij dat wolven dieren doden, en dat kraaien en raven graag eten van een gedode prooi.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tienus63 schreef:SusanH schreef:Weet iemand of er ook een livestream komt? Ik had ook graag live aangesloten maar idd zat al vol.
Stuur een mail of plaats een reactie onder het bericht van de aankondiging, wie weet levert het een live stream op.
Em_ schreef:Ik heb om 19.15u vanavond op stal wolvengehuil in de verte gehoord, Wekeromseweg richting Wekerom. Honden sloegen er op aan (gingen blaffen). 5 minuten er voor stond mijn paard gefixeerd in de verte te kijken, doet ie normaal niet dus vond het apart gedrag. Ik hoorde ook veel kraaien op dat moment. Heb verder niets gezien.
(Heb het doorgegeven via WhatsApp naar het meldpunt)
Citaat:Wekerom Gelderland
11-10-2024
19.15 uur
Wolvengehuil gehoord vanaf de deelweg in Wekerom. Kwam uit noordelijke richting
meldingen graag zo snel mogelijk naar ons nummer wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889 via WhatsApp
#geenwolf
Citaat:Stoopschaarweg Elburg
11-10-2024
21.30 uur
Zichtmelding wolf
Wolf gezien op de Stoopschaarweg ging richtinghing hoge enk putteze Beek
meldingen graag zo snel mogelijk naar ons nummer wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889 via WhatsApp
#geenwolf
Citaat:Oldebroek Gelderland
11-10-2024
22.00 uur
Gehuil gehoord uit richting laanzichtweg.
#geenwolf
Citaat:Amerongen Utrecht
12-10-2024
6.15 uur
Zichtmelding mogelijk wolf
Zojuist vermoedelijk wolf gezien tussen Leersum en Amerongen ter hoogte van groente tuinen rond 06:15
#geenwolf
Petrichor schreef:Hier godzijdank nog geen wolven gespot, maar sinds de laatste 2 jaar stellen wij ons elke zomer weer de vraag: gaan de paarden weer 24/7 buiten op de wei of niet? Ik zelf heb niet het meest kwetsbare paard, er staan oudjes en kleintjes bij maar je wil dat sowieso geen enkel paard wolven voer word.
Ik vraag me nu dus alweer af of ze volgend seizoen nog weer 24/7 naar buiten kunnen. Want hoe hoe groot is de kans dat ze hier komen.... Wij staan buitenaf in boeren gebied, maar niet in een bosrijk gebied. Buurserzand zijn ze wel al gespot en dat is zo'n 20 minuten met de auto.
Zeg het allemaal maar, ik vind het dood eng.
Citaat:11 oktober 2024/Thüringen/Duitsland
Wolvenaanval op schapen bloederig afgelopen voor wolf (verkeersongeval)
Nyaleti schreef:"verkeersongeval"
Citaat:11 oktober 2024/Thüringen/Duitsland
Wolvenaanval op schapen bloederig afgelopen voor wolf (verkeersongeval)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Citaat:Soesterberg Utrecht
12-10-2024
11.15 uur
2 wolven gezien bij natuurgebied de bergjes
#geenwolf